Priekšvēlēšanu aģitācijas periodā katram politiskajam spēkam bija noteikts finanšu līdzekļu limits, cik tas drīkstēja izlietot politiskās reklāmas izvietošanai pilsētvidē, sociālajos tīklos un citviet internetā, elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos, kā arī labdarībai, sponsorēšanai u.c. pozīcijām. Izdevumu limiti neattiecās uz izdevumiem par reklāmas izgatavošanu vai kampaņas plānošanu.
Katrs no 16 vēlēšanās pieteiktajiem kandidātu sarakstiem limitētajiem aģitācijas izdevumiem drīkstēja izlietot ne vairāk kā 635 317,44 eiro. Savukārt Eiropas partijām tēriņu slieksnis nedrīkstēja pārsniegt 63 531,74 eiro. KNAB rīcībā esošā informācija liecina, ka visas politiskās organizācijas ir ievērojušas tām noteikto maksimālo summu, kuru tās drīkstēja izlietot limitēto aģitācijas izdevumu apmaksai.
Informācija liecina, ka politiskās partijas un to organizācijas gandrīz 700 tūkst. eiro iztērējušas aģitācijas plakātu izvietošanai pilsētvidē. KNAB norāda, ka šī ir bijusi visvairāk apmaksātā limitēto izdevumu pozīcija arī citās iepriekš aizvadītajās vēlēšanās. Otrā biežāk apmaksātā pozīcija Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu aģitācijas periodā ir materiālu izvietošana radio kopumā 502 tūkst. eiro apmērā.
Vienlaikus KNAB atgādina, ka politiskajām organizācijām, kas bija iesniegušas kandidātu sarakstus aizvadītajām Eiropas Parlamenta vēlēšanām, jāiesniedz KNAB vēlēšanu ieņēmumu un izdevumu deklarācijas. Deklarāciju iesniegšanas termiņš ir 8. jūlijs.
Pēc visu deklarāciju saņemšanas KNAB pārbaudīs iesniegtos grāmatvedības attaisnojuma dokumentus, salīdzinās politisko organizāciju iesniegtos datus ar KNAB rīcībā esošo informāciju un saņemtajām ziņām, kā arī veiks citas darbības, lai izvērtētu priekšvēlēšanu aģitācijai tērēto līdzekļu apmēru un atbilstību likuma prasībām.
Apkopojums par politisko organizāciju limitētajiem priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumiem līdz aizvadītajām Eiropas Parlamenta vēlēšanām pieejams KNAB tīmekļvietnē.