LTRK pārstāvji ar izglītības ministri pārrunāja vairākus aktuālus jautājumus. Viens no tiem ir pieaugušo izglītības mācību programmu pārskatīšana, kā arī nepieciešamība pēc pakalpojumu sniedzēju kontroli un kvalitāti, izvirzot tiem augstākas prasības. Savukārt, runājot par klātienes mācību atsākšanu rudenī, LTRK pārstāvji vērsa uzmanību, ka ir apsveicams ministres izvirzītais mērķis nodrošināt visiem skolēniem klātienes mācības rudenī, tomēr ir jārēķinās un jāpieļauj scenārijs, ka mācību gads attālināti vai daļēji attālināti var būt arī joprojām, tādējādi aicinot jau tagad domāt par datortehnikas pieejamību bērniem un skolām, pretējā gadījumā nonāksim turpat, kur bijām pirms gada.
Tāpat tika pārrunāta augstskolu programmu akreditācija, kurai pēc LTRK pārstāvju ieskata ir jābūt ātrākai un bez birokrātijas šķēršļiem. Kā norādīja LTRK prezidents, Zināšanu un ekonomikas komitejas vadītājs Aigars Rostovskis: “Ir jāiet uz augstskolu akreditāciju kā instutūciju. Jo ātrāk, jo labāk, lai augstskolas var ģenerēt programmas, kādas tās grib, kaut katru dienu. Ir vajadzīga dinamika, nevis pat divu gadu birokrātija līdz jaunas programmas atvēršanai, kā tas ir šobrīd.” Savukārt tikko pieņemto augstākās izglītības reformu LTRK pārstāvji vērtē ar mīnuss zīmi un joprojām uzskata, ka augstskolu pārvaldības padomes ir jāveido kā apolitiskas un profesionālas institūcijas, kas pieņem lēmumus organizācijas nevis politiķu interesēs.
Izglītības un zinātnes ministre, uzklausot LTRK redzējumu un vērtējumu, pauda gandarījumu par šo tikšanos un izteica apņemšanos ciešāk strādāt gan ar uzņēmējiem, gan nozarē strādājošajiem, gan sociālajiem partneriem, norādot: ”Ir svarīgi dzirdēt sociālo partneru domas, lai, abpusēji sadarbojoties, kopīgi varam veidot maksimāli labu izglītības sistēmu, kurā visi ir nodarbināti profesijās, kas tālāk dod pievienoto vērtību valstij, kurā ekonomika un labklājība aug, un sabiedrība ir vesela, laimīga un turīga. “ tā A.Muižniece.
Kopumā viedokļi par turpmākajiem Izglītības un zinātnes ministrijas darbiem abām pusēm sakrita, un tika izteikta abpusēja gatavība sadarbībai, lai kopīgi veicinātu izglītības sistēmas attīstību.