DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
26. oktobrī, 2020
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Izglītība

EPALE diskutēs par starppaudžu mācīšanos un vecāku ļaužu sociālo iekļaušanu

Publicēts pirms 3 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Trešdien, 2020. gada 28. oktobrī, plkst.11.00 pieaugušo izglītības platforma EPALE organizē tiešsaistes diskusiju par iespējām, ko vecāka gadagājuma cilvēku sociālajā integrācijā paver pieaugušo izglītība un starppaaudžu mācīšanās. Domu apmaiņu organizē EPALE centrālais atbalsta dienests, tajā īpaši aicināti piedalīties pieaugušo izglītības profesionāļi un politikas veidotāji, taču iespēja paust savu redzējumu ir ikvienam.

Diskusija ietvers šādas tēmas:

  • Pieaugušo izglītības politika un iniciatīvas kas veicina vecāka gadagājuma cilvēku sociālo integrāciju;
  • Vecāku cilvēku dzīves situācija COVID-19 pandēmijas kontekstā;
  • Vecāku ļaužu aktīva līdzdalība sociālajā dzīvē - pieaugušo izglītības profesionāļu pieredze un ieteikumi.

Apzinoties negatīvo demogrāfisko situāciju, ar ko saskaras vairums Eiropas Savienības valstu, vecāka gadagājuma cilvēku mūžizglītības vajadzībām jākļūst par vienu no izglītības sniedzēju prioritātēm, atbilstoši kurai jāizstrādā īpašas, augstas kvalitātes mācību programmas. Vienlaicīgi, sadarbojoties dažādām paaudzēm, tiek veicināta sociālā saliedētība.

Viedokļu apmaiņa notiks rakstiski, angļu valodā, diskusiju vadīs  Eiropas Pieaugušo izglītības asociācijas ģenerālsekretāre Džīna Ebnere (Gina Ebner).

Lai diskusijas dalībnieki varētu elastīgāk plānot savu laiku, komentāru un viedokļu sadaļa EPALE platformā ir atvērta jau šobrīd: https://epale.ec.europa.eu/lv/node/161206

Par EPALE darbību latviešu valodā atbild Izglītības un zinātnes ministrijas Erasmus+ projekts “EPALE Nacionālais atbalsta dienests”, nodrošinot diskusiju un pieredzes apmaiņas vidi Latvijas pieaugušo izglītības profesionāļiem gan valsts mērogā, gan starptautiski.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI