DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
Šodien
Lasīšanai: 4 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Vide

Noskaidroti pircējiem draudzīgākie depozīta punkti 2024. gada decembrī – mazie veikalu tīkli turpina uzrādīt labākos rezultātus

Publicitātes foto

SIA Depozīta Iepakojuma Operators (DIO) ir izvērtējis datus par taromātu apkalpošanas kvalitāti – to laicīgu iztukšošanu, tīrīšanu un nodoto iepakojumu apjomu – un noteicis, ka labāko servisu saviem pircējiem periodā no 2024. gada 1. līdz 31. decembrim ir nodrošinājuši veikalu tīkli “ELVI”, “CITRO” un “top!”.

“Depozīta sistēma pavisam drīz svinēs trīs gadu jubileju. Šajā laikā ļoti būtiska ir bijusi arī tirgotāju aktīva līdzdalība, nodrošinot depozīta punktu apkalpošanu, tāpēc DIO vārdā saku paldies katrai tirdzniecības vietai par sadarbību. Kopā turpināsim strādāt pie taromātu pieejamības uzlabošanas, tostarp tādu gadījumu novēršanas, kad taromāts ilgstoši nav pieejams, jo ir nepieciešama tā iztukšošana vai apkope. Tāpat vēlos atgādināt, ka par tīru un patīkamu vidi depozīta punktā ir atbildīgi arī sistēmas lietotāji, tādēļ tīru un pilnībā iztukšotu iepakojumu nodošana bija, ir un būs svarīga arī turpmāk,” saka SIA Depozīta Iepakojuma Operators valdes priekšsēdētājs Miks Stūrītis.

Līderi veikalu tīklu vidū decembrī – “ELVI”, “CITRO” un “top!”

Izanalizējot DIO pieejamos datus par tirdzniecības vietām1, labāko servisu saviem klientiem 2024. gada decembrī sniedza veikalu tīkli “ELVI”, “CITRO” un “top!”, kas turpina saglabāt līderu pozīcijas jau vairāku mēnešu garumā. Aizvadītā gada decembrī labāko veikalu tīklu trijniekā tāpat iekļuva “LaTS”, “Maxima Latvija” un “Rimi”.

  • Pircējiem draudzīgākie veikalu tīkli, kuros darbojas mazie depozīta punkti:
    • “top!”
    • “ELVI”
    • “LaTS”
  • Pircējiem draudzīgākie veikalu tīkli, kuros darbojas vidējie depozīta punkti:
    • “CITRO”
    • “top!”
    • “LaTS”
  • Pircējiem draudzīgākie veikalu tīkli, kuros darbojas lielie depozīta punkti:
    • “ELVI”
    • “Rimi”
    • “Maxima Latvija”

Taromātu apkalpošanas reitings tiek aprēķināts pēc trīs galvenajiem kritērijiem – taromātā nodoto iepakojumu apjoms vienas dienas laikā, ātrums, kādā veikala darbinieki reaģē uz taromāta paziņojumu par nepieciešamību veikt tā iztukšošanu un/vai tīrīšanu, kā arī taromāta un tā sensoru tīrīšanas biežums un kvalitāte. Reitingā tiek iekļauti un izvērtēti visi tie veikali, kuros izvietotie automatizētie depozīta punkti nodrošina stabilus un regulārus iepakojuma nodošanas apjomus.

Jāpiebilst, ka no 2025. gada 1. janvāra spēkā stājusies jauna depozīta iepakojumu apsaimniekošanas maksa – tā ir atlīdzība, ko tirgotāji saņem no DIO par katru pieņemto depozīta iepakojumu. Šogad apsaimniekošanas maksa par vienu iepakojumu visiem depozīta punktiem pieaugs vidēji par 10%, salīdzinot ar 2024. gadu. Savukārt vislielākais pieaugums būs mazajiem veikaliem, kas depozīta iepakojumus pieņem ar mazā taromāta starpniecību – viņiem apsaimniekošanas maksa par vienu iepakojumu pieaugs vidēji par 18%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Šīs izmaiņas galvenokārt saistītas ar tirdzniecības vietās strādājošo darba algu pieaugumu.

Aktuālā informācija par depozīta sistēmu pieejama mājaslapā www.depozitapunkts.lv, kā arī “Depozīta punkts” Facebook un Instagram kontos.

1 2024. gada decembra dati par veikalu tīklā “Lidl” izvietotajiem taromātiem DIO nav pieejami, tādēļ šis veikalu tīkls pircējiem draudzīgāko depozīta punktu izvērtējumā nav iekļauts.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI