DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
23. septembrī, 2016
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Ekonomika

LI Daugavpilī rīkos diskusiju vidusskolēniem “Vai man atgriezties?”

Publicēts pirms 8 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
Latvijas Institūts (LI) pirmdien, 26. septembrī rīkos diskusiju “Vai man atgriezties?” Daugavpils vidusskolēniem, kurā aicinās jauniešus uz sarunu par perspektīvām Latvijā. Tās mērķis ir nostiprināt jauniešos piederības sajūtu savai valstij un mudināt viņus apsvērt iespējas savu dzīvi un karjeru saistīt ar Latviju.

Diskusiju vadīs Laura Bulmane no Latvijas Samariešu apvienības, kura līdzīgus pasākumus ir vadījusi arī citviet Eiropā. Tajā piedalīsies apmēram 60 Daugavpils Valsts ģimnāzijas, J. Pilsudska Daugavpils poļu ģimnāzijas un Daugavpils Krievu liceja pēdējo klašu skolēni.

Daugavpils apmeklējuma laikā LI direktore Aiva Rozenberga tiksies arī ar Marka Rotko mākslas centra pārstāvjiem, Daugavpils Universitātes rektoru un studentiem, kā arī vietējo mediju pārstāvjiem. Daugavpils Universitātē viņa kopā ar kolēģi vadīs "Latvijas stāstu darbnīcu", kuras mērķis ir piedāvāt vienotus vēstījumus par Latviju tiem studentiem, kas dodas studēt uz ārzemēm apmaiņas programmās.

Mediju ievērībai: Darbnīca "Vai man atgriezties?" notiks pirmdien, 26. septembrī pulksten 14:20 Daugavpils Valsts ģimnāzijā. Mediju pārstāvjus, kam ir interese atspoguļot darbnīcas norisi, lūdzam iepriekš sazināties ar LI sabiedrisko attiecību speciālistu.

Mediju kontaktiem: Kaspars Rūklis, LI sabiedrisko attiecību speciālists, tālr.: 675036533; e-pasts: kaspars.ruklis@li.lv

LI konti sociālajos tīklos: Facebook: If you like Latvia, Latvia likes you Facebook: Kaut kas mīļš no Latvijas YouTube: LatvianInstitute Twitter: @LatviaInstitute Flickr: LatvijasInstituts Storify: LatviaInstitute SoundCloud: LatviaInstitute

Kaspars Rūklis, Latvijas Institūts

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI