Tādējādi Latvijas iedzīvotājiem šobrīd ir pieejami jau 259 klientu apkalpošanas centri, kur vienuviet iespējams pieteikt 19 valsts iestāžu pakalpojumus (sociālos, uzņēmējdarbības, būvniecības, un daudzus citus), kā arī pašvaldības pakalpojumus klātienē, telefoniski un elektroniski.
Jauno VPVKAC adreses:
- “Saieta nams Turki”, Turki, Turku pag., Līvānu nov., LV-5312;
- Uzvaras iela 5, Sutri, Sutru pag., Līvānu nov., LV-5334;
- Raiņa bulvāris 19, Preiļi, Preiļu nov., LV-5301;
- Brīvības iela 9, Prīkuļi, Saunas pag., Preiļu nov., LV-5323;
- Skolas iela 5, Vecvārkava, Upmalas pag., Preiļu nov., LV-5335.
VPVKAC iedzīvotājiem nodrošina iespēju vienuviet saņemt konsultācijas par valsts un pašvaldību pakalpojumiem, patstāvīgi vai ar darbinieka atbalstu pieteikt e-pakalpojumus portālā www.latvija.lv, kā arī izmantot bezmaksas datorizētu darbavietu ar internetu. Centrā iespējams saņemt arī attālinātas video konsultācijas ar Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts zemes dienesta un Veselības inspekcijas speciālistiem, palīdzību eParaksta un oficiālās e-adreses izmantošanā, kā arī atbalstu Ukrainas civiliedzīvotājiem un apmācību digitālo prasmju pilnveidei.
VARAM sadarbībā ar pašvaldībām turpina attīstīt VPVKAC tīklu, lai iedzīvotāji valsts pakalpojumus varētu saņemt pēc iespējas tuvāk savai dzīvesvietai, vienuviet un ērti – gan klātienē, gan attālināti.
Vairāk informācijas par valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīklu pieejams šeit.