Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis: “Esmu gandarīts, ka sabiedriskā transporta pasažieri turpmāk varēs iegādāties biļetes uzreiz, tiešsaistes režīmā. Rīga un “Rīgas satiksme” ir spērusi pirmo soli ceļā uz mūsdienīgām norēķinu iespējām. Turklāt šajā epidemioloģiski sarežģītajā laikā šis norēķinu veids ļaus samazināt kontaktus un iegādāties biļetes attālināti.”
Džineta Innusa, “Rīgas satiksmes” valdes priekšsēdētāja: “Līdz ar koda biļeti tiks paplašinātas biļešu iegādes iespējas, turklāt koda biļeti, kura darbosies paralēli esošajai sistēmai, var iegādāties jebkurā diennakts laikā. Patlaban lietotnē varēs iegādāties viena brauciena biļetes, taču sekosim līdzi, kā aplikācija tiek lietota, un uzsāksim darbus par tās tālāko attīstību. Nodrošinot atklātu un godīgu konkurenci, lietotāji varēs izvēlēties, kuru no trīs iespējamajām aplikācijām ikdienā izmantot “Rīgas satiksmes”, “Mobilly” vai personu apvienības SP Grupa lietotni, kas šobrīd vēl ir izstrādes procesā.”
Koda biļetes izstrāde tika uzsākta 2020. gada nogalē un atklātas iepirkuma procedūras rezultātā tiesības izstrādāt lietotni ieguva SIA “CatchSmart”. Stratēģiskās attīstības direktore Madara Melne: “Koda biļete palīdz sabiedriskā transporta lietotājam ietaupīt laiku, ērti iegadāties braukšanas biļetes un izmantot tās mobilajā lietotnē. Esam gandarīti piedalīties šī risinājuma izstrādē un radīt vienkāršu, draudzīgu risinājumu gan iedzīvotajiem, gan apkārtējai videi. “Rīgas satiksmes” jaunais risinājums ir viens no labākajiem Eiropas pilsētās, kur transporta biļetes var iegadāties un izmantot mobilajā lietotnē pāris sekunžu laikā.”
Plašāka informācija par koda biļeti pieejama šeit: https://www.rigassatiksme.lv/lv/biletes/koda-bilete/
Saziņai ar “Rīgas satiksmi” aicinām izmantot informatīvo tālruni 20361862 vai arī e-pastu info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties sociālā tīkla platformās vai mājas lapā www.rigassatiksme.lv esošajā sadaļā „Sazinies ar mums”.