No Rīgas Motormuzeja atvēršanas 2016.gada 2.jūlija līdz šim brīdim tā apmeklētāju skaits ir pārsniedzis 400 tūkstošus. Baltijas valstīs lielākā un daudzveidīgākā transportlīdzekļu kolekcija, kā arī interaktīvā ekspozīcija un izglītības projekti ļauj muzejam piesaistīt plašāku auditoriju. Kopš muzeja atvēršanas, bet it īpaši 2018. gadā ārvalstu tūristi sastāda trešdaļu no visiem apmeklētājiem un to skaits katru gadu arvien palielinās. Kā atzīst Rīgas Motormuzeja pārstāvis Andrejs Beļinskis: “Esam lepni, ka spējam bagātināt un dažādot Rīgas un visas Latvijas tūrisma piedāvājumu ar tik specifisku un elegantu produktu kāds ir Rīgas Motormuzejs. Muzeja kā tūrisma produkta resurss vēl nav līdz galam aptverts, tāpēc LIAA augstais novērtējums kalpo kā iedvesma mūsu izaugsmei un veiksmīgam darbam arī nākamajā gadā”.
LIAA Tūrisma departamenta konkursa “Veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts” mērķis ir veicināt Latvijas tūrisma produktu atpazīstamību un popularizēt veiksmīgākos jaunos tūrisma produktus, kuri ir ilgtspējīgi, inovatīvi, kvalitatīvi, ar augstu pievienoto vērtību, nodrošina tūristu iesaisti un ir piemēroti ārvalstu tūristu vajadzībām, atbilstoši "Latvijas tūrisma mārketinga stratēģijā 2018.-2023. gadam" noteiktajām mērķauditorijām.
Konkursa finālam kopumā tika izvirzīti 10 jauni un inovatīvi Latvijas tūrisma produkti: Brīvdienu māja "Baltais Čiekurs", Šmakovkas muzejs, Izklaides parks "Avārijas brigāde", Tīklu Parks, Alūksnes Bānīša stacija, Izglītojošs un interaktīvs centrs "Dzelzceļš un tvaiks", Mazmežotnes muiža, Rīgas Motormuzejs, Fantāzijas un radošās meistardarbnīcas "7 Balles", kā arī “Vakars uz ezera / Dinner on the lake”. Bez jau pieminētā Rīgas Motormuzeja par veiksmīgākajiem tūrisma produktiem tika atzīts Izglītojošs un interaktīvs centrs "Dzelzceļš un tvaiks", iegūstot 3.vietu, bet 1.vietu izcīnīja Mazmežotnes muiža.