Diemžēl aizvien biežāk ir novērojama tendence, ka iedzīvotāji nevis informē par notikušo ūdensvada avāriju atbildīgos dienestus, bet vispirms to steidz iemūžināt fotogrāfijās, ievietošanai sociālajos tīklos vai nosūtīšanai ziņu portāliem. Tas, savukārt, kavē operatīvu informācijas saņemšanu, avārijas vietas lokalizāciju un avārijas likvidāciju.
SIA “Rīgas ūdens” šobrīd ir samazinājis plānoto remontdarbu apjomu, lai maksimāli ātri spētu reaģēt uz notikušajām avārijām un tās novērst. Šo darbu operativitāti ietekmē arī Covid-19 izraisītā pandēmija, kura nav saudzējusi arī uzņēmuma darbiniekus, samazinot pieejamo remontbrigāžu skaitu. Neskatoties uz ievērojami pieaugušo izsaukumu skaitu, SIA “Rīgas ūdens” Ūdensvada un kanalizācijas tīklu dienests ir spējis lokalizēt avārijas ar iespējami mazāku ūdensapgādes pārtraukuma areālu un likvidēt tās maksimāli īsā termiņā. Aicinām iedzīvotājus ar sapratni izturēties pret radušos situāciju.