Tikšanās laikā speciālisti vērtēs pierobežā esošo sakaru infrastruktūru, LVRTC ieviestās un šobrīd jau sktīvi izmantotās modernās tehnoloģijas, kā arī to attīstības iespējas.
Latvija Republikas (LR) austrumu robeža ar Krievijas Federāciju un Baltkrievijas Republiku ir gan Eiropas Savienības (ES), gan NATO ārējā robeža. Robežas aizsardzība, aizsardzības un pārraudzības metožu pilnveide un atbilstība mūsdienu apdraudējuma formām kļuvusi ne vien par Latvijas, bet arī citu dalībvalstu prioritāru drošības komponenti.
Jau vairākus gadus notiek aktīvs darbs pie LR ārējās robežas stiprināšanas, kuras galvenais uzdevums ir padarīt robežu pārskatāmu, uzlabot sakarus un tehnoloģiju izmantošanu, kā arī stiprināt informatīvo telpu.
Opoļu robežapsardzības nodaļa darbu uzsāka 1994.gadā un pējo gadu laikā tieši šīs nodaļas pārraudzībā esošajā robežas posmā aizturētas vairākas nelegālo imigrantu grupas.
Opoļu nodaļas atbildībā atrodas divi starptautiskas nozīmes ceļi- autoceļs Rīga -Maskava un dzelzceļš Rīga-Maskava , kas ir nozīmīgākie tranzīta ceļi starp Eiropas Savienību un Krievijas Federācijas, tāpēc sakaru un ceļu infrastruktūras attīstība un stiprināšana ir gan būtiska valsts drošības, gan starptautisko pārvadājumu un cilvēku pārvietošanās komponente.
Kā ziņots iepriekš, šī gada sākumā Viļakas un Krāslavas novados TV un radio apraidi izsāka arī divi jauni LVRTC sakaru masti, lai stiprinātu informatīvo telpu un sabiedrisko mediju pieejamību. Mastus paredzēts pieslēgt arī visā Latvijā izbūvētajam platjoslas optiskajam tīklam un tie ir pieejami arī mobilo sakaru operatoriem, kuri vēlas uzlabot savu sniegto pakalpojumu kvalitāti reģionā.