Šogad veikto sabiedriskās domas pētījumu datos novērojama satraucoša tendence Latvijas iedzīvotāju noskaņojumā - tās ir bažas par spēju norēķināties par komunālajiem maksājumiem. Gandrīz puse - 51% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju pieļauj iespēju, ka tuvākā gada laikā varētu saskarties ar grūtībām veikt kādu no ikmēneša komunālajiem maksājumiem. Kā visbiežāk minēto iemeslu, kādēļ rēķini par mājokli netiek samaksāti, 21% aptaujāto iedzīvotāju atzīst, ka nepietiek līdzekļu visu rēķinu apmaksai, savukārt 14% iedzīvotāju saskārušies ar negaidītiem izdevumiem citā jomā.1
Izvērtējot un izprotot klientu situāciju un vajadzības, nemainīga Elektrum prioritāte ir klientu drošība un apmierinātība.
“Uzskatām, ka nodrošinot mūsu pakalpojumus, būtisks faktors ir miers un drošības izjūta klientam, kas ir īpaši svarīgi neparedzētu apstākļu gadījumā. Lai novērstu, vai, iespēju robežās, mazinātu ikdienas riskus mūsu klientu sadzīvē, jau veiksmīgi aizsākto “Elektrum Apdrošināts” pakalpojumu klāstu esam papildinājuši ar vēl vienu būtisku elementu – “MAKSĀJUMU DROŠĪBAI”, kas piedāvā rēķinu apdrošināšanu, rūpējoties, lai saslimšanas vai bezdarba gadījumā klients nezaudētu spēju norēķināties par patērēto elektrību un/vai dabasgāzi savā mājoklī”, saka AS “Latvenergo” komercdirektors Dmitrijs Juskovecs.
Apdrošināties iespējams pret bezdarba, smaga nelaimes gadījuma vai ilgstošas darba nespējas gadījumiem. Elektrum piedāvā izvēlēties katram klientam izdevīgākos nosacījumus - veicot maksājumu no 1,80 EUR mēnesī, iespējams apdrošināt mēneša izdevumu summu līdz 100 EUR apmērā uz laika periodu no 6 līdz 12 mēnešiem. Risku iestāšanās gadījumā tiek izmaksāta atlīdzība atbilstoši izvēlētajam segumam. Lai varētu pieteikt apdrošināšanas atlīdzību, ir jābūt reģistrētam bezdarbnieka statusam vai izsniegtai darba nespējas lapai.
“Elektrum Apdrošināts” pakalpojumi jau ieguvuši uzņēmuma klientu atzinību – tos ir iegādājies katrs sestais Elektrum klients. “SOS KOMPLEKTS” ir iespēja sevi pasargāt pret tādiem ikdienas riskiem kā elektroierīču bojājumi, kas radušies elektrības traucējumu dēļ, kā arī par simbolisku ikmēneša maksājumu iespējams nodrošināt profesionālu elektriķu, santehniķu, namdaru un atslēdznieku atbalstu avārijas situāciju novēršanā jebkurā diennakts laikā. Savukārt “ENERGORISKI” būs atlīdzība vai palīdzība elektroapgādes traucējumu izraisītu elektroierīču bojājumu gadījumā, kā arī profesionāli un ātri novēršot elektroinstalāciju bojājumus.
Apdrošināšana ir pieejama visiem AS “Latvenergo” klientiem, kuri noslēguši līgumu par elektroenerģijas vai dabasgāzes pakalpojumu. Apdrošināšanu iespējams iegādāties, apmeklējot portālu Elektrum.lv vai zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 8400. Plašāka informācija par “Elektrum Apdrošināts” pakalpojumu klāstu un “MAKSĀJUMU DROŠĪBAI” pieejama šeit.
1 Pētījumu pēc “ERGO” pasūtījuma 2023. gada maijā veikusi tirgus pētījumu kompānija “Norstat Latvija”, tiešsaistē visā Latvijā aptaujājot 1001 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 74 gadiem.