NORISES
>
Notikumi, problēmas, aktuālas tēmas
PAZIŅOJUMS

Brexit norises gaitai un ar to saistītajām izmaiņām tiesību aktos seko jaunajā LV portāla satura sadaļā "Brexit": skaidrojumi; valsts iestāžu informācija; e-konsultācijas! Atvērt

TĒMAS
17. decembrī, 2018
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Dienas fakts
TĒMA: Valsts pārvalde
3
3

“Brīnišķīgs novērtējums, atzinība un spēcīga motivācija”

Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis sveic “Latvijas Vēstneša” klientu apkalpošanas speciālisti Aleksandru Niedru.

FOTO: Valsts kanceleja

Oficiālā izdevēja “Latvijas Vēstnesis” klientu apkalpošanas speciāliste Aleksandra Niedra iekļuvusi to valsts pārvaldes darbinieku vidū, kuri Valsts kancelejas iniciatīvas – Laba servisa kustības – ietvaros ieguvuši visaugstāko iedzīvotāju novērtējumu.

Klientu apkalpošanas goda balvu svinīgā ceremonijā Ministru kabinetā 14. decembrī saņēma trīs atsaucīgākie valsts pārvaldes darbinieki un viena iestāde.  Pirmo vietu ieguva Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģente Jadviga Bajarune. Otrajā vietā – Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Dagmāra Podniece. Savukārt trešo vietu ieguva VID Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Nata Meģe. VID Rīgas klientu apkalpošanas centrs šogad ieguvis atsaucīgākās iestādes titulu.  

Svinīgajā apbalvošanas ceremonijā Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis Pateicības rakstu pasniedza arī Latvijas Republikas oficiālā izdevēja “Latvijas Vēstnesis” klientu apkalpošanas speciālistei Aleksandrai Niedrai.

J. Citskovskis: “Tas, kādu attieksmi klientu apkalpošanas speciālists velta klientam, kādā kvalitātē sniedz pakalpojumu un, galu galā, kādā līmenī bijusi šī cilvēciskā saskarsme – tas viss veido iedzīvotāju attieksmi par iestādi kopumā. Pār šiem speciālistiem gulstas liela atbildība, taču vienlaikus tā ir arī uzticēšanās – gan no iestādes puses, gan no iedzīvotāja, kurš nāk pie konkrētā speciālista pēc palīdzības. Tāpēc ir patiešām liels prieks, ka nu jau vairākus gadus mēs pievēršam iedzīvotāju uzmanību šiem darbiniekiem, aicinot balsot par labākajiem. Un iedzīvotāji arī atsaucas. Laureātiem un viņu kolēģiem tas ir brīnišķīgs novērtējums, atzinība un spēcīga motivācija turpmākajās gaitās.”

Laba servisa kustību Valsts kanceleja organizē jau ceturto gadu. Tās ietvaros iedzīvotāji tiek aicināti novērtēt valsts pārvaldē strādājošus klientu apkalpošanas speciālistus, savu “paldies” vai uzslavu pasakot ne tikai klātienē, bet arī nobalsojot par attiecīgo speciālistu vietnē www.mazaksslogs.gov.lv, mobilajā lietotnē “Futbols” vai ar balsošanas biļetena starpniecību.

Labs saturs
3
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU