Esmu iesniedzis iesniegumu skolas direktorei par bērna pārcelšanu no nākamā gada uz citu klasi. Nesaprotamu iemeslu dēļ direktore vilcinās pieņemt lēmumu. No iesniegšanas brīža jau pagājis vairāk kā mēnesis, bet oficiāli nekādu atbildi neesmu saņēmis. No apziņas, ka tiek pārkāptas manas tiesības saņemt atbildi, man nekāda labuma nav. Vai šādā gadījumā esmu tiesīgs rēķināties, ka mans lūgums tiks apmierināts, ja nekādus pamatotus iebildumus no skolas vadības neesmu saņēmis?
Saņemot skolēna vecāku iesniegumu, skolas direktorei ir pienākums ievērot Iesniegumu likumā noteikto regulējumu, ka iestāde atbildi pēc būtības sniedz saprātīgā termiņā, ņemot vērā iesniegumā minētā jautājuma risināšanas steidzamību, bet ne vēlāk kā viena mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas (5. panta trešā daļa).
Konkrētajā gadījumā vecākiem vispirms būtu jāsazinās ar skolas direktori un jāatgādina, ka nav saņēmuši atbildi uz savu iesniegumu. Ja atbilde tomēr netiek saņemta, vecākiem jāvēršas pie skolas dibinātāja. Visbiežāk skolas dibinātājs ir pašvaldība, tādā gadījumā jāvēršas pie pašvaldības izglītības speciālista un jāinformē par radušos situāciju. Ja situāciju neizdodas atrisināt, arī iesaistot skolas dibinātāju, vecāki ar iesniegumu var vērsties Izglītības kvalitātes valsts dienestā.
Pirms atbildes saņemšanas vecāki tomēr nevar automātiski pieņemt, ka iesniegumā izteiktais lūgums par bērna pārcelšanu citā klasē no nākamā mācību gada tiks izpildīts. Tādēļ jebkurā gadījumā ir noteikti jāsagaida skolas sniegtā informācija par iesniegumā izteiktā lūguma izpildi vai atteikumu.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!