Labdien! 6. novembrī saņēmu atbildi, ka Covid-19 tests ir pozitīvs. Zvanīju māsiņai uz privāto numuru, jo sestdienā ārsta prakse nestrādā. Dakteris atteicās atvērt slimības lapu ar 06.11., atvēra ar 08.11. un aizvēra ar 17.11., ar mani nesaskaņojot. Piebildīšu, ka 12.11. Covid-19 pozitīvs tika konstatēts arī diviem ģimenes locekļiem. Vai ģimenes ārstam ir piemaksas par to, ka slimības lapu nedod brīvdienās un svētku dienās?
Darbnespējas lapu izsniegšanu regulē Ministru kabineta noteikumi par Darbnespējas lapu izsniegšanas un anulēšanas kārtību.
Ja pacientam radušās problēmas ārstniecības iestādē, tās vispirms Nacionālais veselības dienests aicina risināt kopā ar ārstējošo ārstu, nodaļas vai ārstniecības iestādes vadītāju.
Ja tās nevar atrisināt, vēršoties ārstniecības iestādē un pacientam radušās šaubas par ārstniecības iestādes darbību, veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti, kā arī nav izskaidrotas tiesības saņemt valsts apmaksātu ārstēšanu vai ir šaubas par pieprasītās samaksas pamatotību, pacientam ir tiesības iesniegt iesniegumu Veselības inspekcijā:
Ir gadījumi, kad kompensāciju par veselībai nodarītajiem kaitējumiem ir iespējams pieprasīt vienīgi civiltiesiskā ceļā tiesā. Tad tiesā ir jāpierāda, ka personai kaitējums ir nodarīts un saistīts ar konkrēto ārstniecības iestādi. Tas nozīmē, ka jābūt eksperta atzinumam, informē NVD.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!