Iegādājos lietotu automašīnu no juridiskas personas: konkrētās automašīnas markas oficiālā izplatītāja Latvijā. Vēlos automašīnai nomainīt dažas detaļas. Lai atrastu tirgū pieejamās alternatīvas (aftermarket parts) un nebūtu jāpērk oriģinālās detaļas (OEM) pie oficiālā izplatītāja, ir nepieciešams noskaidrot ražotāja konkrēto detaļu numurus (OEM part number). Vai automašīnas pārdevējs (markas izplatītājs) un autorizētais dīlera serviss ir tiesīgs nesniegt man informāciju par nopirktās automašīnas ražotāja detaļu numuriem vai arī iekasēt samaksu par šādas informācijas sniegšanu?
Ja pušu starpā nepastāv līgumiskas attiecības par iegādātā transportlīdzekļa garantijas vai pēcgarantijas remontu, transportlīdzekļu dīlera uzņēmumam nav pienākuma nedz veikt jūsu iegādātā transportlīdzekļa remontu, nedz arī sniegt jebkādu informāciju, kas skar tā profesionālo komercdarbību. Jautājumā minētajos apstākļos auto oficiālajam izplatītajam ir tiesības uz sava komercnoslēpuma un ekonomisko interešu aizsardzību. Tādējādi automašīnas pārdevējs (markas izplatītājs) un autorizētais dīlera serviss ir tiesīgs atteikt jums sniegt informāciju, jo aprakstītajos apstākļos šādu pienākumu neuzliek neviens tiesību akts.
Automašīnas pārdevējs (markas izplatītājs) un autorizētais dīlera serviss, pusēm savstarpēji vienojoties par samaksas apmēru, var piemērot maksu par informācijas apstrādi un izsniegšanu.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!