Labdien! Vēlos precizēt, vai darba devējam darbiniekam obligāti ir jāizsniedz algas lapiņa? Jautāju tādēļ, ka darba devējs neizsniedz man kā darbiniekam algas lapiņu, aizbildinoties ar to, ka pēc LV Darba likuma algas lapiņas vairs nav jāizsniedz. Diemžēl neatradu šādu punktu Darba likumā, tādēļ rakstu Jums.
Jā, izmaksājot ikmēneša darba samaksu, darba devēja pienākums ir izsniegt vai elektroniski uz darba e-pasta adresi darbiniekam nosūtīt algas lapiņu. To joprojām paredz Darba likuma 71. pants, kas ir spēkā no 2010. gada 25. marta un nav ne grozīts, ne atcelts.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!