E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 13899
Lasīšanai: 3 minūtes

Kur sūdzēties par elektropieslēguma izbūvi

J
jautā:
20. februārī, 2018
Maris

Jauna elektropieslēguma izbūve un abonēšanas maksa, kas aizvien tiek palielināta. 2017. gadā uz man piederošā īpašuma AS "Sadales tīkls" veica jauna elektropieslēguma izbūvi. Visas līgumā paredzētās izmaksas veicu līgumā norādītajā termiņā – 23.03.2017. 20.09.2017 nosūtīju AS " Sadales tīkli" iesniegumu ar sūdzībām no kaimiņiem (jo nekvalitatīvie un pamestie darbi skāra trešo personu īpašumu), klāt tika pievienotas fotofiksācijas un uzdots jautājums, vai darbi ir pabeigti un nodoti ekspluatācijā, jo nekas neliecināja par pabeigtiem darbiem. 03.10.2017 saņēmu atbildi no AS "Sadales tīkls": Pieslēguma Nr. 108957165 izbūve no AS "Sadales tīkls" puses ir pabeigta, līdz ar ko tika izrakstīti jauni rēķini par pārvaldes un sadales pakalpojumiem, kurus šobrīd neizmantoju. Šajā sakarā uzskatu, ka izbūve joprojām nav kvalitatīvi pabeigta, iepriekš minētie trūkumi nav novērsti, pilnīgi neviens nav iepazīstinājis ar pabeigtajiem būvdarbiem, kā arī neesmu parakstījis nevienu nodošanas-pieņemšanas aktu. Elektrības skaitītājs uzlikts pirms laika, iepriekš nebrīdinot, jo nav izbūvēts un pieslēgts pilnīgi neviens ārējais izvads, kas varētu patērēt elektroenerģiju. Jau vairāku mēnešu garumā mēģinu risināt šo problēmu, komunicējot telefoniski un ar "Elektrum Mūkusalas KAC", kas nespēj sniegt konkrētas un konstruktīvas atbildes uz tiešiem jautājumiem, atbildot, lai šajā sakarā rakstu iesniegumu st@sadalestikls.lv uz minēto adresi: st@sadalestikls.lv, kopš 2018. gada janvāra esmu vairākkārtēji nosūtījis iesniegumus, trīs reizes, un saņēmis automātisko atbildi: " Vēlamies informēt, ka esam saņēmuši Jūsu elektroniskā pasta vēstuli. E-pastu apstrādi veicam darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00. Atbildi sniegsim tuvāko dienu laikā." Nevienu citu oficiālu atbildi saistībā ar iepriekš iesniegtajiem iesniegumiem neesmu saņēmis un esmu neizpratnē par konkrēto AS "Sadales tīkls" darbinieku bezatbildību un ignorējošo attieksmi pret klientiem. Formulējums "tuvāko dienu laikā" rada pilnu neizpratni, jo pagājušas vairāk nekā 3 nedēļas. Vēlētos saņemt profesionāļa viedokli, kā rīkoties šajā situācijā, kādās augstāk stāvošās instancēs vērsties šajā situācijā, lai saņemtu atbildes, no kurām šobrīd AS "Sadales tīkls" izvairās.

A
atbild:
26. februārī, 2018
Latvijas Zvērinātu advokātu kolēģija
Jānis Muižnieks, zvērināts advokāts

Jautājuma autoram kā patērētājam būtu jāgriežas ar sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Labs saturs
2
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU