Labdien! 2006. gadā paņēmu “Hansa līzingā” telefonu, pēc 2 mēnešiem man viņu nozaga, vērsos policijā. Policijā man izsniedza izziņu, ka telefons man ir nozagts, un teica, lai vēršos pie aizdevēja ar šo izziņu, jo manta man nepieder, tai jābūt apdrošinātai un man turpmāk nebūs jāmaksā. Tā arī izdarīju. Ir pagājuši 11 gadi, un šodien “Swedbank” man no bankas konta, mani nebrīdinot, noskaitījusi visu invaliditātes pensiju, atstājot mani bez līdzekļiem. Vai “Swedbank” ir tiesības, nevēršoties tiesā un mani neinformējot,noskaitīt man no konta visu invaliditātes pensiju? Jau iepriekš paldies!
Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultante Vineta Ore skaidro, ka jebkurš strīds, kas rodas starp patērētāju un pārdevēju/pakalpojumu sniedzēju, ir risināms pārrunu ceļā, strīda pusēm cenšoties panākt vienošanos.
Jums ir jāgriežas bankā un jānoskaidro bankas rīcības apstākļi. Piemēram, vai šajā gadījumā runa ir par Jūsu minēto gadījumu ar telefonu.
PTAC pārstāve norāda, ka līdzšinējā banku prakse liecina, ka bez iepriekšēja paziņojuma patērētājam naudas līdzekļi no konta netiek noskaitīti.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!