E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 12089
Lasīšanai: 2 minūtes

Kāpēc no konta noskaitīta nauda, jānoskaidro bankā

J
jautā:
01. jūnijā, 2017
Gunita

Labdien! 2006. gadā paņēmu “Hansa līzingā” telefonu, pēc 2 mēnešiem man viņu nozaga, vērsos policijā. Policijā man izsniedza izziņu, ka telefons man ir nozagts, un teica, lai vēršos pie aizdevēja ar šo izziņu, jo manta man nepieder, tai jābūt apdrošinātai un man turpmāk nebūs jāmaksā. Tā arī izdarīju. Ir pagājuši 11 gadi, un šodien “Swedbank” man no bankas konta, mani nebrīdinot, noskaitījusi visu invaliditātes pensiju, atstājot mani bez līdzekļiem. Vai “Swedbank” ir tiesības, nevēršoties tiesā un mani neinformējot,noskaitīt man no konta visu invaliditātes pensiju? Jau iepriekš paldies!

A
atbild:
09. jūnijā, 2017
Lidija Dārziņa
LV portāls
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Vineta Ore, Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultante

Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultante Vineta Ore skaidro, ka jebkurš strīds, kas rodas starp patērētāju un pārdevēju/pakalpojumu sniedzēju, ir risināms pārrunu ceļā, strīda pusēm cenšoties panākt vienošanos.

Jums ir jāgriežas bankā un jānoskaidro bankas rīcības apstākļi. Piemēram, vai šajā gadījumā runa ir par Jūsu minēto gadījumu ar telefonu.

PTAC pārstāve norāda, ka līdzšinējā banku prakse liecina, ka bez iepriekšēja paziņojuma patērētājam naudas līdzekļi no konta netiek noskaitīti.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 14 jautājumus. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU