“Šajā pavasarī applūdis bija arī meža autoceļa ”Pārupes ceļš” posms Bauskas iecirknī. Ceļš virzās caur Iecavas upes palieņu pļavām. Jau šo ceļu projektējot, tika ņemta vērā pārplūšanas iespēja, tāpēc ceļa posms caur pļavām tika projektēts un izbūvēts ar papildu stiprinājumiem ceļa nogāzēm, izmantojot ģeotekstilu un rupju dolomīta šķembu bērumu. Arī ceļa segumā ir izmantots ģeotekstils ceļa konstruktīvas kārtas nestspējas palielināšanai,” skaidro LVM Zemgales reģiona meža infrastruktūras speciālists Uldis Grīva.
Ņemot vērā, ka ceļa posms uz laiku bija aptuveni pusmetru zem ūdens, transporta kustība uz pāris nedēļām tika apturēta. Pēc ūdens līmeņa krišanās ceļš samērā ātri atguva nestspēju, nekādi bojājumi netika konstatēti un transporta kustību varēja atjaunot.