Ukrainas civiliedzīvotāji, kuri uzturēsies, strādās vai mācīsies Rīgā un plāno regulāri izmantot Rīgas sabiedrisko transportu, aicināti noformēt kādu no e-talona veidiem – Skolēna karti, personalizēto e-talonu u.c. Klientu apkalpošanas centra darbinieki palīdzēs uz vietas rast labāko risinājumu un ieteiks, kurš no e-talona veidiem ir piemērotāks individuālajai situācijai. Tāpat atbalsts tiks sniegts e-talona noformēšanas jautājumos, lai to varētu saņemt uz vietas. Apmeklējuma reizē klientam būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.
Lai nodrošinātu informācijas un palīdzības saņemšanu, “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrs darbosies tādā pašā darba laikā kā atbalsta centrs – katru darba dienu no plkst. 09.00 līdz plkst. 18.00. Rīgas atbalsta centrs Ukrainas iedzīvotājiem atrodas Kaļķu ielā 1.
Saziņai ar «Rīgas satiksmi» aicinām izmantot informatīvo tālruni 20361862, vai arī sūtīt e-pastu uz info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties izmatojot mājas lapā www.rigassatiksme.lv esošo sadaļu «Sazinies ar mums», kurā ikviens elektroniski var iesniegt savu pieteikumu.