Uzņēmuma valdes loceklis Andris Lubāns uzsver: “Pakāpeniski notiek sabiedriskā transporta parka atjaunošana. Šobrīd pasažieru pārvadājumos iesaistīti ap 400 autobusu un gandrīz 250 no tiem ir nokalpojuši vismaz divus mūžus. “Rīgas satiksmes” ritošā sastāva atjaunošanas plāni paredz transportlīdzekļu pakāpenisku nomaiņu pret jauniem, kuri atbilst vides prasībām un šī brīža izpratnei par kvalitatīvu pakalpojumu. Jāpiemin, ka nozīmīga loma pēdējos gados un arī nākotnē ir ilgtspējai. Šo transportlīdzekļu piegāde mums ir nozīmīga, jo tie nodrošinās komfortablāku pārvietošanos, samazinot trokšņu līmeni un vibrāciju salonā. Tāpat jaunie autobusi, pasažieru un arī vadītāju ērtībām, ir aprīkoti ar izbīdāmu platformu un klimata kontroles iekārtu, tādējādi nodrošinot komfortu braucienu laikā kā vasarā, tā arī ziemā. Autoparka atjaunošana uzlabos ne tikai tā tehnisko stāvokli, bet arī palīdzēs samazināt autobusu ekspluatācijas izdevumus un kaitīgo izmešu daudzumu apkārtējā vidē.”
Jauno transportlīdzekļu saņemšanai ir vairāki posmi. Kad autobusi veiksmīgi nogādāti “Rīgas satiksmes” autobusu parkos, pirms to norīkošanas regulārajos pasažieru pārvadājumos, ir jāveic vairāki būtiski priekšdarbi, piemēram, notiek dažāda veida pārbaudes, papildus aprīkošana. Autobusi arī veic testa braucienus. Ja šajos procesos nebūs nekādu būtisku aizķeršanos, pirmie piegādātie autobusi, pasažierus varētu pārvadāt jau tuvākā mēneša laikā.
Visi 88 autobusi ir 18 metrus gari un ar zemajām grīdām. Vienā autobusā ir 37 sēdvietas un 137 stāvvietas. Šobrīd autobusu parka vidējais vecums ir gandrīz 14 gadi, taču līdz ar šo autobusu piegādi tas samazināsies līdz 9,5 gadiem.