DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
30. martā, 2021
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Ekonomika

LTRK veic organizācijas zīmola vizuālās identitātes modernizāciju

Lielākā uzņēmēju biedrība Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) ir veikusi organziācijas zīmola vizuālās identitātes modernizāciju. Izmaiņas ir veiktas krāsu paletē, fontos un nosaukuma pielietojumā, no organizācijas pilnā nosaukuma pārējot uz četru burtu kombināciju – LTRK.

Veiktās zīmola izmaiņas saglabās esošās LTRK vērtības un gadu desmitos uzkrātās tradīcijas, bet vienlaikus LTRK zīmolam  tiek piešķirts vieglums, konkrētība un spilgtums, kas korelē ar  LTRK komandas garu -  vārdos un rīcībā  būt proaktīviem,  tiešiem un  saprotamiem, būt pārliecinošiem uzņēmēju interešu pārstāvībā un atbalstā.

LTRK Prezidents Aigars Rostovskis: ”Laiki mainās, organizācija mainās. Biznesa vide kļūst arvien ciešāka, straujāka un digitālāka. Lai turpinātu stiprināt LTRK pozīcijas kā proaktīvas, jaudīgas un enerģiskas uzņēmēju pārstāvošas organizācijas tēlu, un būt arī  pamanāmiem  jaunās paaudzes uzņēmējiem, ir veikta LTRK zīmola vizuālās identitātes modernizācija, to pielāgojot  mūsdienu vizuālās komunikācijas prasībām un pielietojamībai”.

Zīmola izmaiņas ir veiktas krāsu paletē, fontos un nosaukuma pielietojumā, no organizācijas pilnā nosaukuma pārējot uz četru burtu kombināciju – LTRK. Nosaukuma saīsinājums, kad organizācijas atpazīstamība, reputācija un jauda  savas pastāvēšanas laikā, īpaši pēdējos gados, ir strauji augusi, ir loģisks evolūcijas solis zīmola attīstībā. Zīmola pielietojums vizuālajos materiālos ir padarīts vienkāršāks un  mūsdienīgāks, vienlaikus saglabājot esošās vizuālās identitātes pamatu.

LTRK zīmola vizuālās identitātes modernizāciju īstenoja jaunās paaudzes grafiskā dizainere un uzņēmēja  Elīze Marjutenkova – zīmola LAPSA RADA un dizaina aģentūras IS NOT īpašniece.

Autore, pēc piecu gadu pieredzes un studijām Dānijā, Skandināvijas lielākajā dizaina un biznesa universitātē “VIA University TEKO” atgriezās dzimtenē. Skandināvijas dizaina iedvesmota, Latvijā uzsāka patstāvīgas gaitas grafikas dizaina jomā, primāri strādājot ar jaunu vai esošu Eiropas zīmolu identitātes izstrādi.  www.lapsarada.lv www.is-not.com

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
SAPRATU