No 15. marta rīta un vakara laikos kustības intervāls samazināts un izmaiņas darba dienu kustības sarakstos veiktas:
- 6. autobusa maršrutā;
- 25. autobusa maršrutā;
- 36. autobusa maršrutā;
- 44. autobusa maršrutā;
- 46. autobusa maršrutā;
- 53. autobusa maršrutā;
- 4. trolejbusa maršrutā;
- 15. trolejbusa maršrutā.
Lai nodrošinātu atiešanas laiku koordināciju, no 15. marta veiktas izmaiņas atsevišķos 3. un 30. autobusa un 19. trolejbusa maršruta atiešanas laikos.
Pasažieri, kuri iegādājušies mēneša braukšanas biļetes 3. autobusa maršrutam, var tās izmantot arī jaunajā maršrutā – 3A, braucienu reģistrējot. Tāpat ierastajā kārtībā mēneša braukšanas biļetes var izmantot 1A “Abrenes iela – Berģu ciems” un 5A “Abrenes iela – Mežciems” maršrutā.
“Rīgas satiksme” nepārtraukti seko līdzi pasažieru plūsmām sabiedriskajā transportā, un šāda kārtība paliks nemainīga arī turpmāk. Informāciju par salona piepildījumu sniedz gan sabiedriskā transporta vadītāji, gan tiek pārbaudīti klientu pieteikumi. Tāpat visi jaunākie “Rīgas satiksmes” transporta līdzekļi ir aprīkoti ar automātiskām pasažieru skaitīšanas sistēmām, tādējādi brīdī, kad transporta līdzekļa salons sasniedz noteikto piepildījumu, dispečeri saņem signālu, kas dod iespēju operatīvi reaģēt un norīkot papildus transporta līdzekli.
Lai mazinātu COVID-19 izplatības risku, nepieciešama ikviena cilvēka iesaiste, tāpēc svarīgi, lai iedzīvotāji pēc iespējas mazāk sociāli kontaktētos un izmantotu sabiedrisko transportu ārkārtējās situācijas laikā tikai tad, ja tas patiešām nepieciešams.
Saziņai ar «Rīgas satiksmi» aicinām izmantot informatīvo tālruni 20361862, vai arī sūtīt e-pastu uz info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties izmantojot mājas lapā www.rigassatiksme.lv esošo sadaļu «Sazinies ar mums», kurā ikviens elektroniski var iesniegt savu pieteikumu.