DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
23. februārī, 2021
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Valsts pārvalde

S.Riekstiņš: nepieciešams runāt ne tikai par papildu finansējumu, bet arī sporta treneru piesaisti un noturēšanu sporta skolās

Publicēts pirms 3 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

“Sporta apakškomisija ir gatava atbalstīt nepieciešamās izmaiņas profesionālās ievirzes sporta izglītības programmu finansēšanā un aicināt to darīt arī Ministru kabinetu. Tomēr būtu nepieciešams runāt ne tikai par papildu finansējuma piešķiršanu, bet arī par citiem problēmjautājumiem, tostarp sporta treneru piesaisti un noturēšanu sporta skolās, konkurētspējīga atalgojuma nodrošināšanu labākajiem, nevis sociālās funkcijas veikšanu, algojot “labus cilvēkus”,” otrdien, 23.februārī, uzsvēra Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Sporta apakškomisijas priekšsēdētājs Sandis Riekstiņš. 

Tāpat deputāti sēdes laikā vairākkārt akcentēja nepieciešamību izvērst plašāku diskusiju par sporta skolu darbības mērķi. “Svarīgi saprast, vai sporta skolas darbojas kā interešu izglītības skolas, kas šobrīd tā var šķist, vai arī tās ir profesionālas ievirzes izglītības iestādes, kuras orientētas uz jauno sporta talantu sagatavošanu un sadarbību ar federācijām,” akcentēja S.Riekstiņš. 

Izglītības un zinātnes ministrijas Sporta departamenta direktors Edgars Severs deputātus sēdē informēja par jau apzinātajiem problēmjautājumiem, kas skar profesionālās ievirzes sporta izglītības programmu finansēšanu un darbību. Tāpat deputāti tika informēti, ka līdz septembrim iecerēts pieņemt jaunus Ministru kabineta noteikumus, kas regulēs attiecīgo jomu. 

Sēdes laikā tika pārrunāti arī jautājumi, kas skar sporta skolu skaitu, kā arī valsts un pašvaldības lomu to uzturēšanā. Tāpat tika diskutēts par valsts sniegtā finansējuma atbilstību sporta skolu audzēkņu skaita pieaugumam.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI