Laika posmā no 2020.gada 1.janvāra līdz 2021.gada 16.februārim PTAC ir saņēmis 32 patērētāju sūdzības, kā arī 36 konsultāciju lūgumus. Konstatējot patērētāju sūdzību skaita pieaugumu, PTAC jau janvāra pirmajā pusē nosūtīja elektroniskā pasta vēstuli, lūdzot skaidrojumu par radušos situāciju.
Iepriekšējā saziņā ar PTAC Sabiedrība paskaidroja, ka PRC.LV vietnē preces piegādes laiks ir norādīts pie katras preces (parasti no 4 līdz 7 darba dienām). Termiņi parasti tiekot ievēroti, bet šobrīd ārkārtējās situācijas dēļ piegādes var aizkavēties, par ko pircēji tiekot informēti mājaslapā.
Izvērtējot Sabiedrības sniegto skaidrojumu, PTAC atkārtoti Sabiedrībai nosūtīja elektroniskā pasta vēstuli, kurā izteica aicinājumu turpmāk pievērst uzmanību Vietnē piedāvāto preču piegādes termiņiem, nodrošinot to ievērošanu. Sabiedrībai tika izteikts arī aicinājums pievērst uzmanību tam, lai tiktu nodrošināta efektīva saziņu ar patērētājiem saistībā ar noslēgtajiem distances līgumiem un patērētāju sūdzību izskatīšanu. Neskatoties uz PTAC Sabiedrībai izteikto aicinājumu, PTAC kopš 2021.gada 20.janvāra ir saņēmis daudzas jaunas patērētāju sūdzības, tādējādi secinot, ka PTAC aicinājumu Sabiedrība nepilda.
No patērētāju sūdzībām ir secināms, ka Vietnē pasūtītās preces netiek piegādātas ne Sabiedrības apsolītajā termiņā, ne tā pagarinājumā, savukārt preču nepiegādāšanas gadījumā patērētājiem nav iespējams saņemt atpakaļ viņu samaksātās pirkuma summas, kā arī ar Sabiedrību nav iespējams sazināties saistībā ar noslēgtajiem distances līgumiem.
Pašlaik Sabiedrībai ir uzsākts maksātnespējas process, tādēļ PTAC aicina vērsties cietušos patērētājus pie procesa administratora. Maksātnespējas procesa administrators – Rudīte Klikuča, Antonijas iela 5-1, tālruņa nr. 22444060, e-pasta adrese – ruditeklikuca@inbox.lv. Kreditoru pieteikšanās termiņš 18.03.2021.
Tāpat patērētāji var vērsties Valsts policijā, rakstot iesniegumu, lai tiktu atzīti par cietušajām personām.