„Ne visi sociālo tīklu lietotāji apzinās ierakstu potenciāli komerciālo dabu, jo ne visi influenceri godprātīgi ziņo par saņemto samaksu vai citā veidā iegūto materiālo labumu no publicētā satura pasūtītāja. Tas ir būtiski, jo, lai lemtu par reklamētās preces vai pakalpojuma iegādes nepieciešamību, sekotājiem jādod iespēja saturu izvērtēt kritiski. Ar šo kampaņu aicināsim patērētājus domāt kritiski un rūpīgi izvērtēt sociālo tīklu satura patiesumu, lai patstāvīgi atšķirtu apmaksātu saturu no neatkarīga un nepakļautos tirgotāju vai satura veidotāju manipulācijām,” skaidro PTAC direktore Baiba Vītoliņa.
Diskusijā piedalīsies:
- PTAC direktore Baiba Vītoliņa
- PTAC Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta direktore Ieva Baldiņa
- Baltijas pētnieciskās žurnālistikas centra Re:Baltica faktu pārbaudes laboratorijas Re:Check redaktore Evita Puriņa
- Komunikācijas aģentūras A.W.Olsen & Partners partnere Olga Kazaka
- Hokeja kluba DINAMO RĪGA tehniskais direktors, TV raidījumu vadītājs Armands Simsons
- Raidījuma Māmiņu klubs vadītāja Rūta Dvinska
- Moderators Mārtiņš Daugulis
Atklāšanas pasākumu varēs skatīties: https://www.delfi.lv/
Kampaņas interneta vietne: https://www.esireals.lv/