Rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, atgādinām, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.
Ja tomēr noteikti nepieciešama klātienes konsultācija, aicinām uz to pieteikties noteiktā dienā un laikā, zvanot pa tālruni 67120005.
Tuvākie VID klientu apkalpošanas centri, kur notiek klātienes klientu apkalpošana pēc iepriekšēja pieraksta, atrodas Rēzeknē un Daugavpilī. Minēto klientu apkalpošanas vietu adreses pieejamas VID tīmekļvietnes sadaļā “Kontakti”.
Savukārt valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri, kur iepriekšējs pieraksts nav nepieciešams, taču ir pieejami biežāk lietotie VID pakalpojumi – Aizkrauklē un Līvānos pirmdienās un ceturtdienās. Šo klientu apkalpošanas centru darba laiks un kontaktinformācija ir pieejama portāla www.latvija.lv sadaļā “Klientu centri”.
Apmeklējot VID klientu apkalpošanas vietas, lūdzam būt piesardzīgiem un atbildīgiem, un ievērot visus valstī noteiktos piesardzības pasākumus – izmantot sejas masku, ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Aicinām atlikt VID apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.