RNP valdes priekšsēdētājs Ronalds Neimanis: ”Pēdējais lēmums par 116 māju pieslēgšanu, kurās par iepriekšējo apkures sezonu bija augstāks parāda procents, nekā vidēji uzņēmuma klientu mājās, pēc risku izvērtēšanas tika pieņemts aizvadītās nedēļas nogalē, un pēc saistību nokārtošanas ar AS “Rīgas Siltums” arī šajās mājas nedēļas sākumā tika pieslēgta apkure. Jāpiebilst gan, ka apkures pieslēgšana nenozīmē, ka uzreiz visos dzīvokļos ir ideāla temperatūra. Lai to nodrošinātu, jāveic apkures sistēmas stabilizācija, tāpēc šobrīd maksimāli plašs RNP un SSR darbinieku resurss ir iesaistīts apkures sistēmu stabilizēšanas darbu veikšanā. Atbilstoši plānam – līdz šīs nedēļas nogalei vairumā RNP klientu māju, kurās nodrošināta AS “Rīgas Siltuma” siltumenerģijas piegāde, apkures sistēmu stabilizēšana un atgaisošana tiks pabeigta.“
Diemžēl šogad, apkures pieslēgšanas laikā, RNP darbinieki saskaras arī ar ļaunprātīgiem apkures sistēmas iztukšošanas un bojāšanas gadījumiem. Pagājušajā apkures sezonā tika fiksēti tikai daži šādi gadījumi, tomēr šogad tā ir masveidīgāka problēma. Šobrīd visā Rīgā jau konstatēti vairāki desmiti šādi gadījumi. Par katru tiek sastādīts akts un veikta fotofiksācija.
Lai nodrošinātu visu iesniegumu pieņemšanu par nepilnībām apkures sistēmas darbībā, RNP aicina prioritāri izmantot elektroniskās informācijas iesniegšanas kanālus, izvēloties tikai vienu no saziņas veidiem:
- PS "Siltumserviss Rīga" – zvanot uz tālruņa nr. 80000610 vai aizpildot tiešsaistes formu vietnē siltumserviss.lv/ziņo;
- RNP – sūtot pieteikumu uz e-pasta adresi apkure@rnparvaldnieks.lv.
Sūtot pieteikumu, jānorāda dzīvojamās mājas adrese, Jūsu dzīvokļa nr. un kontakttālrunis.