DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
01. oktobrī, 2020
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Labklājība

Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunim 116111 izveidota jauna aplikācija

Publicēts pirms 3 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

FOTO: VBTAI

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas (VBTAI) Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 izveidojis jaunu aplikāciju, kurā vienkopus atrodami visi tālruņa piedāvātie pakalpojumi. Ar jaunās aplikācijas palīdzību bērni un pusaudži var bez maksas zvanīt Uzticības tālrunim 116111, saņemt e-konsultācijas, kā arī sazināties ar konsultantiem čatā.

Šī gada 29. septembrī jauniešu pulcēšanās vietā - alternatīvo un ekstrēmo sporta veidu centrā “The Spot” notika Uzticības tālruņa 116111 mobilās aplikācijas prezentācijas pasākums. To atklāja ekstrēmo sporta veidu jaunie talanti - Artūrs Bogdanovičs (skeitbords), Mareks Huhaļskis (BMX) un Reinis Garbulis (skūteris). Pasākumā piedalījās VBTAI priekšnieks Jānis Ābele un VBTAI Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktora vietniece Anda Sauļūna. Aplikācijas prezentācijas vadītāji bija jaunieši - VBTAI Grūminga kampaņas vēstneši, kas piedalījušies īsfilmu veidošanā, atveidojot galvenos sižetu varoņus.

“Laikā, kad liela daļa ikdienas noris virtuālajā vidē, ir būtiski pielāgoties un meklēt veidus, kā piedāvāto palīdzību sniegt bērniem un pusaudžiem maksimāli ērtā veidā. Nereti jaunākajai paaudzei tieši rakstot ir vieglāk izteikt smagas emocijas un domas un kopīgi ar speciālistiem meklēt risinājumus grūtībām, jo par notikušo ir grūti runāt. Ievērojot, ka bērni un pusaudži arvien biežāk izmanto e-konsultācijas, lai saņemtu atbildes uz sev svarīgiem jautājumiem, tika izveidots Uzticības tālruņa čats. Savukārt, lai bērniem un pusaudžiem būtu iespēja visus piedāvātos pakalpojumus atrast vienuviet un lai katrs varētu izdarīt izvēli par sev atbilstošāko saziņas veidu, tika sperts nākamais solis un izveidota mobilā aplikācija “Uzticības tālrunis”. No aplikācijas ne tikai iespējams zvanīt uz Uzticības tālruni, uzsākt čatu vai rakstīt e-konsultācijas formā, bet arī atrast sev noderīgu informāciju. Aplikācija bez maksas pieejama gan Android (GooglePlay), gan IOS lietotājiem (AppStore)”, informē VBTAI Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktora vietniece Anda Sauļūna.

2020. gadā (no gada sākuma līdz 31. augustam) Uzticības tālrunis 116111 saņēmis 4414 zvanus un pa tālruni tikušas sniegtas 4223 konsultācijas. Citos kanālos (čats, e-konsultācijas) sniegtas 206 konsultācijas, kopumā sniedzot palīdzību 4538 gadījumos. 63% gadījumu pēc palīdzības šajā gadā ir vērsušies paši bērni.

 

Uzticības tālrunis 116111 ir bezmaksas tālruņa līnija, kas ir anonīma un darbojas visu diennakti. Darbadienās no pulksten 12:00 – 20:00 ar Uzticības tālruņa speciālistiem iespējams sazināties arī izmantojot tiešsaistes konsultācijas (turpmāk - čats) – čata logs meklējams VBTAI mājaslapā www.bti.gov.lv, vai arī vēršoties pēc palīdzības e-pastā – uzticibaspasts116111@bti.gov.lv.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI