DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
10. jūlijā, 2020
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Satiksme

Uz autoceļa Tukums–Ķesterciems tiek labots virsmas apstrādes darbu brāķis

Publicēts pirms 3 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Piektdien 10. jūlijā uz autoceļa Tukums–Ķesterciems–Mērsrags–Kolka (P131) posmā no krustojuma ar autoceļu Cērkste–Rauda (V1482) līdz Lāčupītei (3,75.-8,20. km) plānots uzsākt selektīvās virsmas apstrādes darbu. To gaita būs atkarīga no laika apstākļiem. Darbu laikā satiksme posmā tiks regulēta ar luksoforu palīdzību un noteikts ātruma ierobežojums 30 km/h.

Šī ir atkārtota posma virsmas apstrāde, ko veic VAS Latvijas autoceļu uzturētājs (LAU). Pērn šajā pat posmā ceļu ikdienas uzturēšanas darbu ietvaros LAU veiktā selektīvā virsmas apstrāde izrādījās brāķis nekvalitatīva bitumena dēļ. Šī nav vienlaidus, bet gan selektīva virsmas apstrāde, un LAU saskaņā ar Deleģēšanas līgumu pats izvēlas tos ceļu posmus, kam veikt virsmas apstrādi. Ar LVC šie darbi tiek saskaņoti.

Plānots, ka pašreizējie posma virsmas apstrādes darbi tiks pabeigti līdz otrdienai 14. jūlijam. Tas būs atkarīgs arī no laika apstākļiem.

Virsmas apstrāde ir asfalta seguma ceļu saglabāšanas metode, ko veic uz ceļiem ar salīdzinoši nelielu intensitāti. Darbu laikā uz asfalta tiek izlieta bitumena emulsija un izbērtas sīkšķembiņas, kas salīp ar emulsiju. Pēc virsmas apstrādes tiek ieviests ātruma ierobežojums un laiku, kamēr transports piebrauc akmentiņus un tie salīp ar emulsiju, izveidojot stingru segumu. Šajā laikā ir svarīgi nepārsniegt atļauto ātrumu, jo pretējā gadījumā ar riepām var iemest akmentiņus pretimbraucošo automašīnu stiklos. Liekās šķembas tiek noslaucītas pēc vairākām dienām un tad tiek atcelts arī ātruma ierobežojums.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI