DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
09. jūnijā, 2020
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Ekonomika

VNĪ klientu apkalpošanas centri atsāk darbu klātienē

Publicēts pirms 3 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Līdz ar ārkārtas situācijas atcelšanu valstī VAS “Valsts nekustamie īpašumi no 10. jūnija atsāk klientu apkalpošanu klātienē - klientu apkalpošanas centros Rīgā, Liepājā un Daugavpilī, informē VNĪ valdes loceklis A. Vārna.

Klientu centros nodrošināti visi nepieciešamie drošības un dezinfekcijas pasākumi. Rūpējoties par klientu un VNĪ darbinieku drošību, klienti tiek aicināti ievērot valstī noteiktos epidemioloģiskos piesardzības pasākumus: ievērot divu metru distanci, dezinficēt rokas, šķaudot vai klepojot, aizsegt seju ar salveti vai piedurkni. Klientus, kuri jūt elpceļu slimības pazīmes, aicinām apmeklējumu atlikt. Tie, kuriem noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija, ir aicināti palikt mājās un izmantot VNĪ pakalpojumus attālināti.

“Neskatoties uz ārkārtas situācijas atcelšanu, esam gatavi turpināt klientu apkalpošanu attālināti un aicinām nomniekus izmantot attālinātās saziņas iespējas, jo vairumā gadījumu šādi aktuālos jautājumus var atrisināt ātrāk, drošāk un efektīvāk,” norāda A. Vārna.

Sekmīgi darbojas 24/7 klientu atbalsts - lai iesniegtu nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pieteikumu, aicinām zvanīt uz bezmaksas tālruni 80002000 vai rakstīt ziņu e-pastā uz atbalsts@vni.lv. Dokumentus iespējams iesniegt elektroniski vai izmantojot pasta pakalpojumus. Uzņēmuma jaunumi un aktuālā informācija par pakalpojumu pieejamību pieejama mājas lapā www.vni.lv.

Atbilstoši 2. aprīlī Ministru kabinetā pieņemtajiem noteikumiem COVID krīzes ietekmē pandēmijas ierobežojumu periodā VNĪ sniedzis grūtībās nonākušajiem nomniekiem atbalstu atbrīvojot vai samazinot no nomas maksas, pamatojoties uz atbilstību noteiktajiem kritērijiem un nomnieka iesniegumu. Šobrīd atbalsts piešķirts 152 nomniekiem, piešķirto atlaižu kopsumma – 325 317 eiro. Uzņēmums šobrīd izskata nomnieku pieteikumus par atlaižu piešķiršanu nomas maksai par maija mēnesi.

VNĪ šobrīd apkalpo 8500 klientu jautājumos, kas skar nekustamā īpašuma pārvaldīšanu un apsaimniekošanu, kā arī nomas un pārdošanas darījumus.

VNĪ pērn Korporatīvās atbildības un ilgtspējas institūta „Ilgtspējas indeksa” vērtējumā saņēma augsto zelta godalgu un speciālbalvu par straujāko izaugsmi, kā arī iekļauts VID „Baltā saraksta” zelta līmenī. Uzņēmums dibināts 1996. gadā, tā 100% akcionārs ir Latvijas Republikas Finanšu ministrija.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI