“Jau Covid 19 intensīvais laiks iezīmēja vajadzību vecākiem saņemt atbalstu, bet akcijas laikā saņemtie zvani skaidri norāda uz vientuļo vecāku emocionālajiem pārdzīvojumiem, vēlmi būt perfektam, nereti nonākot strupceļā gan attiecībās ar bērnu, gan sevi. Ir vecāki, kuri ap sevi ir izveidojuši atbalsta sistēmu, kurā bieži ietilpst radinieki, draugi, kaimiņi, bet ne vienmēr tas kliedē sajūtu, ka tomēr ar visu jātiek galā vienam pašam. Nereti vecāki arī atzīst, ka izjūt vientulību, īpaši Covid 19 laikā. Sarunās nereti atspoguļojas arī vecāku problemātiskās attiecības ar bijušiem partneriem, kas rada papildus nedrošību”, norāda inspekcijas Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktore Amanda Vēja.
Akcijas laikā tika pārrunātas dažādas tēmas, kuras vecākiem rosinājušas jautājumus – piemēram, par bērnu disciplinēšanas grūtībām, bērna vecumposma īpatnībām, raizes par bērna uzvedību, mācību sasniegumiem u.c.
Vēršam uzmanību, ka Uzticības tālrunis joprojām ikvienam vecākam ir pieejams jebkurā diennakts laikā, lai konsultētos jautājumos, kas skar bērnus.
Uzticības tālrunis 116111 ir bezmaksas tālruņa līnija, kas ir anonīma un darbojas visu diennakti. Darbadienās no pulksten 12:00 – 20:00 ar Uzticības tālruņa speciālistiem iespējams sazināties arī izmantojot tiešsaistes konsultācijas (turpmāk - čats) – čata logs meklējams VBTAI mājaslapā www.bti.gov.lv, vai arī vēršoties pēc palīdzības e-pastā – uzticibaspasts116111@bti.gov.lv.