RNP aicina ikvienu savu klientu iespēju robežās šo informāciju nodot tiem senioriem (tuviniekiem, kaimiņiem un līdzcilvēkiem), kuri ikdienā nelieto internetu, lai samazinātu nepieciešamību atstāt savu dzīvesvietu.
Uzņēmums arī atgādina ka RNP Klientu apkalpošanas centri ārkārtējās situācijas laikā ir slēgti, liedzot pieeju ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu nodošanai specializētajos kioskos. RNP lūdz līdzcilvēkus palīdzēt saviem tuviniekiem vai vecāka gada gājuma kaimiņiem iesniegt rādījumus vortālā: www.e-parvaldnieks.lv ar vai bez reģistrēšanās, kā arī tos var nosūtīt ar SMS starpniecību.
* MK noteikumi Nr.1013 „Kārtība, kādā dzīvokļa īpašnieks daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā norēķinās par pakalpojumiem, kas saistīti ar dzīvokļa īpašuma lietošanu”