Projekta ietvaros Latvijā ir ieviests vienotais piekļuves punkts (Access Point), kas nodrošina informācijas apmaiņu ar pārējām dalībvalstīm, Eiropas Komisijas informācijas sistēma informācijas sagatavošanai un apstrādei (RINA - Reference Implementation of National Implementation), kā arī veikta šīs sistēmas integrācija ar VSAA un NVD pamatdarbības sistēmām. Tas dod iespēju elektronizēt visu pakalpojumu sniegšanas procesu, operatīvāk izskatīt klientu lietas un saīsināt laiku lēmumu pieņemšanai. Procesa elektronizācija ļauj arī ietaupīt resursus, kas līdz šim tika tērēti papīra dokumentu sagatavošanai un nosūtīšanai. Latvijas kompetentās institūcijas VSAA un NVD apmainās ar 53 tūkstošiem dokumentu gadā.
No 2020.gada 6.marta VSAA un NVD pakāpeniski ir uzsākušas elektronisku datu apmaiņu ar kompetentajām institūcijām sociālās drošības jomā. Visu Eiropas Savienības dalībvalstu, kā arī Eiropas ekonomiskās zonas valstu un Šveices kompetento institūciju sociālās drošības jomā mērķis ir pakāpeniski pāriet uz elektronisku informācijas apmaiņu starp institūcijām. Šobrīd elektroniskai informācijai apmaiņai pilnīgi vai daļēji jau pievienojušās 31 no 32 iesaistītajām valstīm.
Latvijas dalība Eiropas Savienībā sniedz iedzīvotājiem iespēju dzīvot un strādāt citās dalībvalstīs un, sociālā riska gadījumos – saslimšana, bezdarbs, bērna kopšana, vecums, invaliditāte un citos gadījumos, saņemt atbalstu no savas dzīvesvietas vai nodarbinātības valsts. Iedzīvotājiem, neatkarīgi no tā, kura valsts ir atbildīga par attiecīgā pakalpojuma sniegšanu, ir tiesības pakalpojuma pieprasījumu iesniegt savas dzīvesvietas kompetentajā iestādē. Savukārt iestāžu pienākums ir sadarboties, apmainoties ar informāciju, kas ir nepieciešama attiecīgā pakalpojuma nodrošināšanai, piemēram, informācija par dzīvesvietas dalībvalstī uzkrāto apdrošināšanas stāžu, saņemtajiem pakalpojumiem.