DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
26. februārī, 2020
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Satiksme

“Latvijas dzelzceļš” plāno sadarboties ar Krieviju īpaši garu vilcienu sastāvu pārvadāšanā

VAS “Latvijas dzelzceļš” valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs šonedēļ  Kaļiņingradā tikās ar Krievijas dzelzceļa Kaļiņingradas filiāles vadību, lai pārrunātu sadarbības spēcināšanu kravu pārvadājumu apjoma palielināšanai.

Sarunu gaitā VAS “Latvijas dzelzceļš” vadītājs un Krievijas dzelzceļa Kaļiņingradas filiāles vadība vienojās par abu valstu dzelzceļu ieinteresētību spēcināt sadarbību kravu pārvadājumos, un viens no sadarbības virzieniem būtu īpaši garu kravas vilcienu sastāvu pārvadāšana starp Krieviju un Kaļiņingradas apgabalu, izmantojot Latvijas dzelzceļa infrastruktūru. 

Ņemot vērā prognozēto kravas apjomu palielināšanos satiksmē ar Kaļiņingradas apgabalu, tikšanās laikā Kaļiņingradas dzelzceļa vadība izteikusi vēlmi izmantot LDz infrastruktūru, lai tranzītā pārvadātu tādus kravas vilcienu sastāvus, kuros ietilpst 100 vagoni. Lai gan LDz līdz šim nav pieredzes ar tik garu vilcienu sastāvu pārvadājumu organizēšanu, LDz valdes priekšsēdētājs izteica gatavību izvērtēt iespēju šādu sastāvu kustības nodrošināšanu.

Līdz šim garākais vilciena sastāvs, kas tranzītā šķērsojis Latvijas teritoriju no Krievijas uz Kaļiņingradu, bija ar 75 ritošā sastāva vienībām un tas svēra 7460 tonnu.  Standarta kravas vilciens ir līdz 57 vienībām garš un nepārsniedz 6000 tonnu, bet visbiežāk pa "Latvijas dzelzceļa" infrastruktūru pārvietojas ap 3000 tonnu smagi kravas vilcieni.

Tikšanās laikā LDz arī aicināts intensificēt sadarbību ar Ķīnu kravu pārvadājumos pa dzelzceļu, tostarp turpināt sadarbību ar uzņēmumu “TransContainer”. Savukārt Krievijas dzelzceļš no savas puses izskatīs iespēju pagarināt šī vilciena sastāvu no pašreizējām 57 vienībām līdz 65 vienībām. Saskaņā ar panākto vienošanos, LDz kopīgi ar uzņēmumu “TransContainer” būs jāizstrādā loģistikas pakalpojums konteinervilcienu nogādāšanai pa dzelzceļu no Ķīnas uz Baltijas un Skandināvijas valstīm.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU