“Katru gadu Uzticības tālrunis saņem vairākus simtus zvanu, kas saistīti ar bērnu drošību interneta vidē – bērni nereti jūtas apjukuši, izmisuši un nezina, kā rīkoties, lai risinātu situācijas interneta vidē. Bieži vien viņi izvēlas grūtības interneta vidē noklusēt, jo jūtas vainīgi par notikušo. Šādos gadījumos ir nozīmīgi sniegt bērnam atbalstu un palīdzēt risināt konkrēto situāciju, vienlaikus pārrunājot un informējot par veidiem, kā bērns turpmāk sevi var pasargāt internetā. Arī pieaugušie mēdz justies apjukuši, jo gadījumos, kad bērns saskāries ar mobingu vai citām grūtībām interneta vidē, var pietrūkt informācijas par palīdzības iespējām”, uzsver VBTAI Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktore Amanda Vēja.
Lai sekmētu sabiedrības informētību par mobingu interneta vidē, kā arī vispārējo bērnu drošību tiešsaistē, akcijas laikā gan bērni un bērnu likumiskie pārstāvji, gan speciālisti var saņemt psiholoģisko atbalstu un noderīgu informāciju, kā rīkoties gadījumos, ja bērns saskāries ar grūtībām interneta vidē.
Uzticības tālrunis strādā 24/7, pieejams bezmaksas, un ir anonīms.
Darbadienās no pulksten 12:00 – 20:00 ar Uzticības tālruņa speciālistiem iespējams sazināties arī izmantojot tiešsaistes konsultācijas (turpmāk - čats) – čata logs meklējams VBTAI mājaslapā www.bti.gov.lv.