Atgādināsim, ka 2019. gada vasarā sadarbībā ar uzņēmumu “The Weekend” tika uzsākts darbs pie Rēzeknes pilsētas zīmola izstrādes. Lai apkopotu pēc iespējas vairāk informācijas, tika pētīti pilsētas attīstības dokumenti, analizēti iepriekš veikto sabiedrisko aptauju rezultāti, vairāki Rēzeknē strādājoši dažādu jomu speciālisti tika aicināti uz intervijām un darba sesijām, kā arī ikviens varēja piedalīties aptaujā, lai apkopotu vērtības, kuras izceļ paši Rēzeknes iedzīvotāji.
Ņemot vērā iegūtos rezultātus, ir izstrādāti vairāki Rēzeknes pilsētas zīmola vizuālās identitātes radošā koncepta virzieni. Uzsvērsim, ka tie vēl nav gala varianti, bet gan tikai idejas. Tāpēc ir ļoti svarīgs iedzīvotāju viedoklis, kuru aicinām izteikt lapā https://rezekneszimols.lv/ līdz 19. janvārim.
Esiet aktīvi, jo jūsu viedoklis ietekmēs mūsu pilsētas vizuālo identitāti!