DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
30. decembrī, 2019
Lasīšanai: 4 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Finanses

CFLA pakalpojumu novērtējums 2019. gadā

Publicēts pirms 4 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Novērtējot savu sadarbības pieredzi ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru (CFLA) 2019. gadā, gandrīz 90% respondentu snieguši pozitīvas atsauksmes, liecina CFLA klientu ikgadējās aptaujas rezultāti. Šo vērtējumu un klientu viedokli papildina arī ikgadējā E-indeksa rezultāti - CFLA kļuvusi par līderi klientu atbalsta nodrošināšanā, ieņemot 1. vietu 91 iestādes konkurencē.

Lūgti norādīt, cik lielā mērā klienti ir apmierināti ar CFLA pakalpojumiem kopumā, tos pozitīvi novērtējuši 89,5% klientu, turklāt salīdzinājumā ar pērno gadu ir pieaudzis arī visaugstāko vērtējumu īpatsvars. Analizējot pētījuma rezultātus, secināts - salīdzinot ar iepriekšējo gadu, gandrīz visos rādītājos vērojama izaugsme.

Par aptaujas rezultātiem gandarīta ir CFLA direktore Anita Krūmiņa: “Klientu augstais novērtējums skaidri iezīmē arī nākamā posma uzdevumu – ne tikai noturēt pakalpojumu līmeni, bet arvien rast vietu uzlabojumiem. Esmu pateicīga ikvienam, kurš atvēlēja savu laiku, lai izteiktu vērtējumu par aģentūras darbu. Ļoti novērtējam arī ieteikumus, ko saņemam šādu aptauju laikā – tie lieliski noder, plānojot tālāko ceļa posmu. No visiem aspektiem, kas tika vērtēti, visaugstāk tika vērtēts mūsu darbinieku godīgums – manuprāt, tas ir viens no lielākajiem komplimentiem, kādu uzraugoša valsts iestāde var saņemt.”

Izteikti pozitīvu vērtējumu (vairāk par 8 punktiem no 10) saņēmuši arī daudzi citi aspekti CFLA darbībā, tai skaitā darbinieku attieksme, saziņa, ES fondu e-vides attīstība un pastāvīgi ieviestie uzlabojumi, termiņu ievērošana un ātra maksājumu veikšana, ieinteresētība problēmu risināšanā un darbinieku kompetence.

CFLA klientu aptauju veica pētījumu centrs “SKDS”, un aptaujā tika aplūkoti un analizēti iestādes darbības dažādi aspekti – darbinieku attieksme, procedūras, pakalpojumi. Aptaujā piedalījās un savu vērtējumu sniedza gandrīz 1300 CFLA klientu.

Par CFLA attīstību, pilnveidojot darbību atbilstoši mūsdienu prasībām un iespējām, liecina arī ikgadējais E-indekss novērtējums, šogad kopvērtējumā ierindojot CFLA augstajā sestajā pozīcijā 185 valsts un pašvaldības iestāžu konkurencē. Šis pētījums parāda, cik aktīvi un atbilstoši iestādes un pašvaldības pielieto mūsdienu informācijas un komunikācijas tehnoloģijas un darbības prakses, lai pilnveidotu sniegto pakalpojumu kvalitāti un pieejamību iedzīvotājiem un uzņēmējiem, kā arī organizāciju darbības efektivitāti un draudzīgumu videi.

Īpaši augsti novērtēta CFLA klientu atbalsta nodrošināšana, ieņemot 1. vietu 91 iestādes konkurencē, un CFLA atzīta par vienu no divām iestādēm Latvijā, kas šajā ziņā sasniegusi augstāko līmeni. Maksimālo brieduma līmeni CFLA sasniegusi arī iestāžu iekšējo procesu un starpiestāžu sadarbības vērtējumā, kas izdevies kopumā četrām iestādēm.

Iepazīties ar pilnu E-indekss vērtējumu var vietnē mana.latvija.lv, savukārt plašāk par klientu aptaujas rezultātiem varēs lasīt CFLA 2019. gada pārskatā.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI