DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
12. decembrī, 2019
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Valsts pārvalde

Noskaidros 2019. gada Klientu apkalpošanas goda balvas saņēmējus valsts pārvaldē

Publicēts pirms 4 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Piektdien, 13. decembrī, plkst. 14:00 Valsts kancelejā norisināsies Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonija. Pasākuma laikā tiks sveikti tie valsts pārvaldes darbinieki, par kuriem Laba servisa kustības ietvaros iedzīvotāji iesnieguši visvairāk pozitīvo novērtējumu.

Laba servisa kustība norisinās jau piekto gadu, un tās laikā iedzīvotāji tiek mudināti novērtēt valsts pārvaldē strādājošos klientu apkalpošanas speciālistus. Saņemot atsaucīgu, ieinteresētu un profesionālu attieksmi kādā no valsts pārvaldes iestādēm, iedzīvotāji aicināti pateikt “paldies” konkrētajam klientu apkalpošanas speciālistam ne tikai klātienē, bet arī balsojot par viņu vietnē www.sakipaldies.lv vai mobilajā lietotnē “Futbols”.

Balsojuma periods ilga no pagājušā gada 12. novembra līdz šī gada 12. novembrim, un ceremonijā tiks noskaidroti to trīs darbinieku vārdi, kas šajā laika posmā saņēmuši vislielāko iedzīvotāju atzinību. Tāpat tiks paziņota tā valsts pārvaldes iestādes struktūrvienība, kas, summējot balsojumu par visiem tās darbiniekiem, saņēmusi vislielāko balsu skaitu. Pasākuma laikā tiks godināti arī divdesmit klientu apkalpošanas speciālisti, kas balsojumā ierindojās uzreiz aiz balvas laureātiem. 

“Valsts pārvaldē strādājošie klientu apkalpošanas speciālisti ir pirmā, vistiešākā iedzīvotāju saskare ar valsti – varētu pat teikt, ka šie darbinieki ir valsts “seja”. Tas, vai šī seja ir sirsnīga un laipna, vai gluži pretēji – vienaldzīga – lielā mērā ietekmē to, kā iedzīvotājs turpmāk uztvers visu, kas saistīts ar valsti, valsts pārvaldi. Tādēļ šo darbinieku atbildība ir milzīga – viņi ne tikai sniedz noteiktu pakalpojumu iestādes līmenī, bet vienlaikus arī rada iespaidu par valsti kopumā. Un es priecājos, ka mums ir šādi profesionāli, atsaucīgi un klientorientēti darbinieki, kas to spēj paveikt augstā līmenī. Un priecājos, ka to novērtē arī iedzīvotāji – tas notur motivāciju turpināt censties un strādāt ar pilnu atdevi,” norāda Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Pērn Klientu apkalpošanas goda balvu saņēma Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģente Jadviga Bajarune, Valsts ieņēmumu dienesta Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Dagmāra Podniece, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Nata Meģe. Par atsaucīgāko iestādi 2018. gadā tika atzīts Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu apkalpošanas centrs.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī Klientu apkalpošanas goda balva. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI