DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
06. decembrī, 2019
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Ekonomika

CSP atzīta par līderi klientorientētā apkalpošanā

Publicēts pirms 4 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

No kreisās: ekonomikas ministrs Ralfs Nemiro, CSP priekšniece Aija Žīgure, balvas pasniedzēja šķēpmetēja Līna Mūze un Ekonomikas ministrijas valsts sekretārs Ēriks Eglītis.

FOTO: Ekonomikas ministrija

4. decembrī Ekonomikas ministrijas rīkotajā uzņēmējiem atsaucīgāko iestāžu apbalvošanas pasākumā Centrālā statistikas pārvalde (CSP) saņēma apbalvojumu “Līderis klientorientētā apkalpošanā”.

“Atzīstami, ka iniciatīva “Konsultē vispirms” turpinās un vēršas plašumā. Nereti jaunas iniciatīvas ir īslaicīgs uzplaiksnījums, tāpēc vēlu, lai “Konsultē vispirms” turpina iesākto un pulcē arvien vairāk sekotāju. Statistikas pārvalde šajā iniciatīvā piedalās jau otro gadu un lepojas ar augsto novērtējumu. Mēs augstu vērtējam mūsu respondentu atsaucību sniegt datus, lai nonāktu pie statistikas par ekonomikas, uzņēmējdarbības un sociālo procesu attīstību valstī. Turpināsim tiekties pēc izcilības klientu apkalpošanā arī turpmāk," saņemot apbalvojumu teica CSP priekšniece Aija Žīgure.

Kā norāda #konsultēvispirms iniciatore Ekonomikas ministrija, aptaujātie atzinuši, ka CSP savu darbu veic profesionāli, laipni un atsaucīgi. CSP izstrādājusi un veiksmīgi ieviesusi principus darbinieku saskarsmei ar klientiem un darbinieku kompetences novērtēšanai. CSP arī regulāri veic klientu apmierinātības aptaujas, lai uzlabotu savu sniegumu.

Lai atvieglotu respondentu saziņu ar CSP, šogad atvērts klientu zvanu centrs. Bezmaksas informatīvais tālrunis nodrošina ikviena zvana savienojumu ar CSP darbinieku, un katrs saņem nepieciešamo konsultāciju. Martā ieviesta arī tiešsaistes saziņas iespēja respondentiem ar CSP konsultantu.

Par iniciatīvas #konsultēvispirms līderi 2019. gadā atzīta Zāļu valsts aģentūra. Citās nominācijās augstāko novērtējumu saņēma Valsts ieņēmumu dienests, Pārtikas un veterinārais dienests un Uzņēmumu reģistrs.

Pirmajā #konsultēvispirms novērtējumā par 2018. gadu CSP saņēma divus apbalvojumus – "Uzņēmēju izvēle" un “Informācijas sniegšanas un konsultēšanas līderis”.

Atbilstoši izstrādātajai metodoloģijai šogad 22 uzraugošajās iestādēs tika vērtēta principa #Konsultēvispirms ieviešana, analizējot saņemtās atbildes no 4928 klientiem un 1721 darbinieka, novērtējot iestāžu sniegtos pašvērtējumus, kā arī sešu ekspertu un astoņu padomes ekspertu vērtējumu.

#konsultēvispirms šogad pievienojušās vēl sešas valsts pārvaldes iestādes.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI