DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
29. novembrī, 2019
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Izglītība

RTU aicina uzņēmumus sadarbībā ar studentiem meklēt risinājumus nākotnes problēmām

Publicēts pirms 4 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Dizaina fabrika aicina uzņēmumus piedalīties inovāciju platformas «Demola Latvia» 2020. gada pavasara sezonā, piedāvājot starpdisciplinārām studentu komandām radīt inovatīvus risinājumus uzņēmuma izaicinājumam, kas saistīti ar tehnoloģiju straujo attīstību.

Tehnoloģiju izpratnei un izmantošanai jākļūst par pamatprasmi, ņemot vērā to straujo attīstību un faktu, ka arvien vairāk ikdienas procesu tiek organizēti un vadīti digitāli. «Demola Latvia» aicina uzņēmumus pieteikt problēmsituācijas, kas sasaucas ar šo tendenci. Uzņēmumi dalībai var pieteikties http://bit.ly/DEMOLALatviauznemumiem.

«Demola Latvia» ir sadarbības platforma studentiem, uzņēmumiem un universitātēm, kas dod iespēju studentiem strādāt uz rezultātu orientētā biznesa vidē, bet uzņēmumiem – bez augsta finansiāla riska, izmantojot atvērtās inovācijas modeli, ienest kompānijā jaunas kompetences un idejas. Uzņēmumi, piedaloties tajā, var iegūt inovatīvus un nākotnes tendencēm atbilstošus risinājumus, informāciju par klientu vēlmēm un vajadzībām, veidiem, kā piesaistīt un noturēt darbiniekus, palīdzēt veidot modernas un inovatīvas kompānijas tēlu. «Demola Latvia» īsteno RTU sadarbībā ar Latvijas Universitāti. 

RTU Dizaina fabrika 16. decembrī aicina uzņēmumus uz «Demola Latvia» uzziņu dienu. 16. decembrī plānots arī rudens sezonas noslēguma pasākumus, kurā starpdisciplināras vietējo un starptautisko studentu komandas prezentēs inovatīvos risinājumus astoņu rudens sezonas uzņēmumu definētām problēmsituācijām. Šajā sezonā risinājumi tiek izstrādāti tādiem pazīstamiem uzņēmumiem un zīmoliem kā «T2T», «CatchBox», «Ette Tete», «PEPI RER», «Latvijas Pasts», «Vizulo», «Cyberme» un «Mežpils alus».

«Lai dalība programmā sniegtu pievienoto vērtību, ir jābūt pilnīgai izpratnei starp abām iesaistītajām pusēm, sākot ar pietiekami triviālo – saprast savas dalības iemeslus programmā, proti, vai no studentiem sagaidāt problēmas risinājumu, vai, kā mūsu gadījumā, svaigu un motivētu skatījumu no malas, kur var rasties risinājumi, par kuriem nebijām iedomājušies. Pēc tam nodrošiniet precīzu problēmas, mērķu un sagaidāmā rezultāta definēšanu, nevairoties paust aktivitātes, kas nav nesušas vēlamo rezultātu. Būtiski arī izprast studentu vēlmi un motivāciju piedalīties programmā,» uzsver «Mežpils alus» zīmola vadītāja Alise Pizika. «Programmas mērķis ir radīt inovatīvus risinājumus uzņēmumu problēmjautājumiem, kas būs lietderīgi un izmantojami pēc pieciem un vairāk gadiem. Lai to īstenotu, nepieciešama gan brīvība ģenerēt idejas, gan definēti noteikumu, spēja nepārtraukti pielāgoties izmaiņām un pievērsties detaļām praktisko nodarbību laikā,» piebilst Līga Jupatova DEMOLA Latvia koordinatore.

Papildu informācija – https://ej.uz/Demola2020

«Demola Latvia» ir daļa no ERAF līdzfinansēta projekta Nr. 1.1.1.3/18/A/001 «RTU inovāciju granti studentiem».

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI