“Tas bija mans, kā kapitāldaļu turētāja uzdevums jaunajai RNP valdei, vērtēt un meklēt risinājumu problēmai, kuru pats uzņēmums pirms mēneša radīja saviem klientiem,” norāda Rīgas domes priekšsēdētājs un RNP kapitāldaļu turētājs Oļegs Burovs. “Mēs visi zinām, kāda ir sabiedrības demogrāfija. Ļoti liels skaits RNP klientu ir cilvēki gados, turklāt, ieviešot pārmaiņas, RNP nenodrošināja savlaicīgu un saprotamu informāciju saviem klientiem par izmaiņām ūdens patēriņa uzskaitē,” uzsver O.Burovs.
Ūdens patēriņa skaitītāju (ŪPS) papīra lapiņu iesniedzēju skaits pēc izmaiņu ieviešanas ir samazinājies par aptuveni trīs ceturtdaļām, tas ir, papīra lapiņu iesniedzēju skaits šobrīd ir 8500 klientu. Ņemot vērā visus apstākļus, nākamajos mēnešos ŪPS lapiņas tiem klientiem, kuri neizmanto citas iesniegšanas formas, ŪPS lapiņas tiks iekļautas rēķinā. Paralēli tiks analizēta visu ŪPS rādījumu iesniegšanas veidu izmaiņu dinamika nākamajos mēnešos. Lielākais jauno lietotāju pieaugums vērojams uzņēmuma e-pakalpojumu vortālā www.e-parvaldnieks.lv. Pieprasīta ir arī ŪPS rādījumu iesniegšana SMS formātā, kā arī oktobrī ieviestais jaunums - rādījumu iesniegšana vortālā bez reģistrēšanās visam e-pakalpojumu kopumam.
Šonedēļ pie kapitāldaļu turētāja notika darba sanāksme ar RNP valdes locekļiem, kurā tika apspriesti uzņēmuma darbības jautājumi. Kā zināms, kopš š.g. 19.novembra ir iecelta jauna RNP valde, tās sastāvā strādā Ernests Saulītis, Irīna Miķelsone, Juris Švanders, Elmārs Martinsons, Inese Šnepsta.