“Tas ir biznesa lēmumus, kas saistāms ar laikmeta tendencēm mediju satura patēriņā un vēlmi nodrošināt auditorijas sasniegšanu tai vēlamā veidā, formā un vietā. Šis lēmums vienlaicīgi ir arī izaicinošs signāls mediju telpas daudzveidībai - būtiskam demokrātijas pamatam. Valstij ir jāturpina iesāktais darbs gan pie sabiedriskā medija stiprināšanas, gan jāveicina komercmediju pievēršanās sabiedriski nozīmīga un daudzveidīga oriģinālsatura veidošanai, stiprinot Latvijas informatīvo telpu, gan jānodrošina sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus. Kultūras ministrija ir gandarīta, ka 2020. gada budžetā izdevies iestrādāt papildu 500 000 eiro satura stiprināšanai Latvijas komercraidorganizācijās, kā arī ir sperti soļi, lai nākotnē uzlabotu konkurences apstākļus reklāmas tirgū,” turpina N. Puntulis.
Ievērojot iespējamo ietekmi uz viedokļu daudzveidību elektronisko mediju telpā, Kultūras ministrija ir vērsusies NEPLP ar lūgumu sniegt vērtējumu par to, kā ziņu dienestu saplūšana ietekmēs viedokļu daudzveidību elektronisko mediju telpā, skaidrot, kā NEPLP plāno rīkoties, lai nodrošinātu Latvijas nacionālajām interesēm atbilstošu elektronisko plašsaziņas līdzekļu programmu politiku, kā arī sniegt vērtējumu iespējamām izmaiņām LNT apraides atļaujas darbības pamatnosacījumos un iespējamās programmas formāta izmaiņām apraides atļaujas darbības laikā.