Ar jaunākās paaudzes maksājumu karšu termināļiem patlaban aprīkots jau 570 darbavietu, taču pilnībā ar ierīcēm aprīkot 600 darbavietu vairāk nekā 370 pasta nodaļās plānots līdz 2019.gada novembrim. Maksājumu karšu pieejamības nodrošināšana visās Latvijas Pasta nodaļās sākta līdz ar jau noslēgušos pasta tīkla tehnoloģiskās modernizācijas projektu, ieviešot mūsdienīgas kases sistēmas un elektroniskā paraksta ierīces par reģistrēto sūtījumu saņemšanu.
Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns uzsver: “Mūsu skatījumā būtiskākais ir fakts, ka pasta nodaļu aprīkošana ar jaunākās paaudzes termināļiem, kas ļauj norēķināties arī ar bezkontakta tehnoloģiju maksājumu kartēm, uzlabo pakalpojumu pieejamību un paātrina klientu apkalpošanas ātrumu ne tikai pilsētās, bet arī lauku reģionos. Ar maksājumu kartēm varēs norēķināties pilnīgi visās Latvijas Pasta nodaļās – no mūsu klientiem reģionos jau esam saņēmuši atzinīgas atsauksmes, jo viņu vajadzības un pieprasījumu izvirzījām kā prioritāti.”
Jaunie maksājumu karšu termināļi tiek nodrošināti sadarbībā ar akciju sabiedrību Banka Citadele.
Latvijas Pasts 2019.gadā turpina savu pamatdarbības veidu attīstīšanu, īpašu uzmanību veltot rentabilitātes un kvalitātes paaugstināšanai, darba organizācijas uzlabošanai, procesu automatizācijai un digitalizācijai.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.