DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
28. jūnijā, 2019
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Finanses

FM rosina rast risinājumu aizdevuma piešķiršanai Alojas Ausekļa vidusskolas pārbūvei

Publicēts pirms 4 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Finanšu ministrija (FM), atbilstoši kompetencei un sadarbībā ar nozaru ministrijām, ir iesniegusi valdībā priekšlikumu atrisināt izveidojušos situāciju projektā “Alojas Ausekļa vidusskolas Lielās skolas ēkas pārbūve”.

FM ir sagatavojusi informatīvo ziņojumu par pašvaldību aizņēmumiem Eiropas Savienības līdzfinansētajiem izglītības iestāžu investīciju projektiem un ārkārtas situācijas izglītības iestādes investīciju projektam, lai rastu risinājumu aizdevuma piešķiršanai Alojas Ausekļa vidusskolas Lielās skolas ēkas pārbūvei.

Lai Alojas skolas skolēni jau 2019. gada 1. septembrī varētu atsākt mācības tām paredzētajās telpās, kā arī pedagogiem tiktu nodrošināta sakārtota darba vide, ir nepieciešams prioritāri atbalstīt aizņēmumu 1,3 miljonu eiro apmērā projektaīstenošanai.

FM uzskata, ka Alojas skolēni nedrīkst būt esošās situācijas ķīlnieki un domes priekšsēdētāja iespējami nelikumīgas rīcības dēļ nedrīkst ciest. Alojas domes deputātiem ir jāspēj nodrošināt atbilstošus apstākļus vidusskolas darbībai.

Ņemot vērā Alojas novada domes 2019. gada 21. maija lēmumu par Alojas Ausekļa vidusskolas attīstību nākotnē, par projekta ilgtspēju ir sniegts Vides aizsardzības un reģionālas attīstības ministrijas un Izglītības un zinātnes ministrijas pozitīvs atzinums par skolas nepieciešamību izglītības pakalpojuma nodrošināšanai un ieguldījumu ilgtspēju izglītības funkciju nodrošināšanā.

Vienlaikus, ņemot vērā publiskajā telpā informāciju par iespējamām nelikumībām novada domes priekšsēdētaja rīcībā, valsts pārvaldes atbildīgās iestādes atbilstoši savai kompetencei veiks Alojas novada pašvaldības pastiprinātu uzraudzību.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI