DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
12. decembrī, 2018
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Valsts pārvalde

Godinās iedzīvotāju visatzinīgāk novērtētos klientu apkalpošanas speciālistus valsts pārvaldē

Publicēts pirms 5 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Piektdien, 14. decembrī, plkst. 13:00 Valsts kancelejā norisināsies Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonija, kuras laikā tiks sveikti tie valsts pārvaldes darbinieki, kas Laba servisa kustības laikā guva visaugstāko iedzīvotāju novērtējumu.

Šis ir jau ceturtais gads, kopš Valsts kanceleja organizē Laba servisa kustību, kuras laikā iedzīvotāji tiek aicināti novērtēt valsts pārvaldē strādājošus klientu apkalpošanas speciālistus, savu “paldies” vai uzslavu pasakot ne tikai klātienē, bet arī nobalsojot par attiecīgo speciālistu vietnē www.mazaksslogs.gov.lv, mobilajā lietotnē “Futbols” vai ar balsošanas biļetena starpniecību.

Balsojuma periods ilga no pagājušā gada 13. novembra līdz šī gada 11. novembrim. Ceremonijā tiks nosaukti trīs valsts pārvaldes darbinieki, par kuriem klienti kampaņas laikā nodeva visvairāk balsu. Tāpat tiks paziņota tā valsts pārvaldes iestāde, kas, summējot balsojumu par visiem tās darbiniekiem, saņēmusi vislielāko balsu skaitu. Pasākuma laikā tiks sumināti arī divdesmit klientu apkalpošanas speciālisti, kas balsojumā ierindojās uzreiz aiz balvas laureātiem. 

Pērn “Klientu apkalpošanas Goda balvu” saņēma Valsts ieņēmumu dienesta Bauskas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Iveta Liepa, Valsts asinsdonoru centra transfuzioloģijas māsa Lilija Obuševa un Valsts zemes dienesta Daugavpils klientu apkalpošanas centra konsultante Anna Urbanoviča. Savukārt atsaucīgākās iestādes titulu guva Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālā filiāle.

“Esam ļoti gandarīti, ka pērn NVA Rīgas reģionālā filiāle saņēma atsaucīgākās iestādes titulu. Laba servisa kustība ir ļoti nozīmīgs valsts pārvaldes iestāžu darba novērtējums, šī akcija ne vien izvērtē mūsu darbu un motivē darbiniekus strādāt aizvien kvalitatīvāk, bet arī veicina pakalpojumu sniedzēju un pakalpojumu saņēmēju aktīvu dialogu, kas ir ļoti svarīgi. Gribu uzsvērt – strādājot valsts pārvaldes iestādēs, mēs pārstāvam valsti, un mūsu darbs, mūsu profesionalitāte, mūsu attieksme pret klientiem veido cilvēkos viedokli par Latvijas valsts pārvaldes institūciju darbu un tā kvalitāti kopumā,” laba servisa kustību vērtē Nodarbinātības valsts aģentūras direktore Evita Simsone.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI