DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
29. novembrī, 2018
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Izglītība

EPALE konferencē stāstīs par 21.gadsimta pamatprasmēm pieaugušajiem

Publicēts pirms 5 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Eiropas pieaugušo izglītības elektroniskā platforma EPALE ceturtdien, 2018. gada 6. decembrī, plkst.10.00 rīko nacionālo konferenci “21. gadsimta pamatprasmes dzīves kvalitātei un attīstībai”, kas notiks Izglītības un zinātnes ministrijas Lielajā zālē, Vaļņu ielā 2, Rīgā. Lai pieteiktos konferencei, jāaizpilda elektroniski pieteikums šeit - https://ej.uz/p34n.

Konferencē Eiropas Komisijas definētās un ikvienam pieaugušam cilvēkam nepieciešamās kompetences tiks izvērtētas dažādu sociālo grupu kontekstā, kā arī saistībā ar iegūto izglītību un dzīves pieredzi.

Astoņās ievadlekcijās tādas pamata prasmes kā saziņa dzimtajā valodā, pašiniciatīva, kultūras izpratne, digitālās prasmes un  politiskā līdzdalība tiks aplūkotas gan no karjeras un darba tirgus attīstības viedokļa, gan ņemot vērā personības pilnveides vajadzības. Konferencēs runās Latvijas Universitātes prorektore humanitāro un izglītības zinātņu jomā Ina Druviete, finansiste un grāmatu autore Ilze Jurkāne, Vidzemes augstskolas rektors Gatis Krūmiņš, Stokholmas Ekonomikas augstskolas Rīgā pasniedzējs Roberts Ķīlis, UNESCO Latvijas Nacionālās komisijas ģenerālsekretāre Baiba Moļņika, Rīgas Tehniskās universitātes vadošā pētniece Karine Oganisjana un Latvijas Universitātes Politikas zinātnes nodaļas vadošā pētniece Žaneta Ozoliņa.

Konferences noslēgumā notiks paneļdiskusija “Pamatprasmju apguves nepieciešamība dažādām pieaugušo grupām”. Konferences programma pieejama šeit.

Nacionālā konference “21. gadsimta pamatprasmes dzīves kvalitātei un attīstībai” notiek Izglītības un zinātnes ministrijas Erasmus+ projekta “EPALE Nacionālais atbalsta dienests” ietvaros.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI