Ņemot vērā, ka tranzītielas nodrošina mobilitātes iespējas ne tikai vietējiem iedzīvotājiem, bet arī lielam skaitam cauri pilsētai braucošajam transportam, tai skaitā, kravu pārvadātājiem, ir būtiski nodrošināt autoceļa seguma ilgtspējīgu un atbilstošu kvalitāti.
Liepājas šosejas posmā no jauna izbūvētas 4 autobusu pieturu platformas un pārbūvēti četri esošie autobusu pieturu paviljoni. Nomainītas ielas apmales. Tāpat Liepājas šosejā noņemts nomaļu apaugums, nomales uzpildītas ar nesaistītu minerālmateriālu.
Šajā autoceļa posmā veikta seguma aukstā pārstrāde-reciklēšana 30cm biezumā, pievienojot 50% minerālmateriālu ceļa klātnes platumā. Pēc tam izbūvēta karstā asfalta apakškārta 8cm biezumā un karstā asfalta dilumkārta 4 cm biezumā.
Kopējās būvdarbu izmaksas ir 469 965 EUR (bez PVN). Valsts akciju sabiedrības "Latvijas Valsts ceļi" līdzfinansējums ir 398 060 EUR, savukārt Dobeles novada pašvaldības ieguldījums – 71 905 EUR apmērā. Autoceļa remontdarbus veica SIA "Saldus ceļinieks".
Izvērtējot situāciju, Dobeles novada pašvaldība izsludināja papilddarbu iepirkumu un sakārtoja arī ielas posmu iebraukšanai no Īles un Tērvetes puses. Papildu darbu īstenošanā pašvaldība ieguldīja 128 316 EUR (bez PVN), darbu veicējs SIA "Saldus ceļinieks". Darbi veikti divu mēnešu laikā no līgumu noslēgšanas.