DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
21. martā, 2017
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Izglītība

Latvijas Universitātē notiks diskusija par jaunajiem izaicinājumiem reklāmas un korporatīvās komunikācijas jomā

Publicēts pirms 8 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
Latvijas Universitātes (LU) Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas studiju nodaļa aicina uz diskusiju „Pievienotā vērtība reklāmas un korporatīvās komunikācijas jomā – kas jāprot šīs jomas labākajiem?” 28. martā pl. 16.00 LU Mazajā aulā (Raiņa bulvārī 19).

Reklāmas un korporatīvās komunikācijas (arī sabiedrisko attiecību) nozarē darba netrūkst – uzņēmumi novērtē to devumu savā ikdienā, aģentūras skatās pēc jaunām nišām, kurās paplašināt savu darbību, piedāvājot gan integrētus, gan šauri specializētus risinājumus. Tomēr arī izaicinājumu šai jomai netrūkst, un viens no tiem -  jaudīgi un ilgtermiņā lojāli darbinieki. Kādus darbiniekus tad vēlas redzēt industrija un cik lielā mērā augstskolas sagatavo tos atbilstoši darba devēju vajadzībām? Un kādām zināšanām, prasmēm un īpašībām būs jāpiemīt cilvēkiem, kuri, strādājot šajā jomā, varēs dot vislielāko pievienoto vērtību biznesam un sabiedrības attīstībai?

Par šiem un citiem jautājumiem diskutēs:

  • Inga Latkovska ("LEAD. Korporatīvā komunikācija" valdes priekšsēdētāja),
  • Raimonds Platacis (reklāmas aģentūras "Abnormal" līdzdibinātājs un radošais vizionārs),
  • Ivars Svilāns ("Maxima Latvija" korporatīvo attiecību vadītājs),
  • Liene Bērziņa (reklāmas aģentūras "DDB Latvia" jaunākā radošā direktore).

Diskusiju vadīs Ingus Bērziņš ("Delfi" galvenais redaktors).

Pasākumu kā klausītājs var apmeklēt jebkurš interesents, dalība tajā ir bez maksas.

Dace Valtiņa, LU SZF Komunikāciju studijas nodaļas metodiķe

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI