„Svarīgākais, izstrādājot kampaņu, bija atrast vienotas kustības ideju, kas būtu vienlīdz interesanta Latvijas iedzīvotājiem gan kā potenciālajiem savas zemes apceļotājiem, gan kā vietējā tūrisma industrijas pārstāvjiem. Šī ideja tika atrasta un iemiesota kampaņas radošajā stratēģijā „Redzi, Latvija Runā!”, kas ceļotājus rosina stāstīt par redzēto, sajusto un piedzīvoto, apmeklējot visdažādākās Latvijas vietas, bet tūrisma objektu īpašniekiem dod iespēju popularizēt savu piedāvājumu,” skaidro Andra Treibaha, „Publicis Riga” direktore.
Latvijas apceļotāju informācijas apkopošana un apmaiņa ir bāzēta uz sociālo tīklu platformas, izveidojot arī atsevišķu publisku pieeju vietnē www.redziruna.lv.
„Publicis Riga” kā kampaņas veidotāji izvēlēti atklātā konkursā; līgums starp TAVA un „Publicis Riga” noslēgts 2009. gada 2. novembrī. „Saskaņā ar konkursa komisijas lēmumu, „Publicis Riga” izstrādātais piedāvājums bija labākais gan cenas, gan saturiskā ziņā. Komisijas locekļiem radās iespaids, ka kampaņas veidotāji ir labi sapratuši uzdevuma būtību un ir gatavi strādāt rezultāta sasniegšanai,” kampaņas izstrādātāja izvēli skaidro Armands Slokenbergs, Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors.
Pilna servisa reklāmas aģentūra „Publicis Riga” ietilpst Latvijas lielākajā mārketinga komunikāciju uzņēmumu grupā „MMS Communications Latvia” un ir daļa no vispasaules reklāmas aģentūru tīkla „Publicis Worldwide”. „Publicis Riga” klientu vidū ir „DT Mobile”, „Nestle Baltic”, „L’Oreal Baltic”, „Procter & Gamble”, „Renault Baltic“, „SCA Hygiene Products”, Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA).
Informāciju sagatavoja „Publicis Riga”
Papildu informācija:
Andra Treibaha
„Publicis Riga” direktore
Tālrunis: +371 67333927
Mob. tālr.: +371 29258864
E-pasts: andra.treibaha@publicis.lv
www.publicis.lv